aA
"Compaq Computer" šią savaitę perspėjo savo klientus, jog bendrovės kuriami asmeniniai kompiuteriai gali turėti duomenų saugojimo broką. Dėl tokio paties broko pernai bendrovė "Toshiba" buvo paduota į teismą ir, pasiekus susitarimą, turėjo sumokėti 2,1 mlrd. JAV dolerių.
Anksčiau "Compaq" neigė, jog jos produktai turi broką. Kompanija išsiuntė laiškus 1,7 milijonams "Presario" kompiuterių vartotojų teigdama, jog šie kompiuteriai turi diskelių įrenginio valdiklio problemą, dėl kurios "retais atvejais gali kilti nesklandumų persiučiant duomenis į diskelį". Bendrovė informavo, jog vartotojai programinę pataisą gali atsisiųsti iš interneto.

"Compaq" į teismą padavę advokatai laišką laiko dar vienu įrodymu prieš bendrovę. Tuo tarpu pati bendrovė neigia, jog laiškas tolygus prisipažinimui apie atsakomybę. "Mes paprasčiausiai atlikome bandymus, ir apsidraudėme sukurdami pataisą. Jums nereikėtų nerimauti, jei kompiuterį naudojate normaliomis sąlygomis", teigia "Compaq" atstovas spaudai Alanas Hodelas.

Teisme pasiekus susitarimą su "Toshiba" kiekvienas galėjęs nukentėti vartotojas turėjo teisę gauti iki 331 JAV dolerio kompensaciją kompiuteriui sutaisyti. "Compaq" vartotojai turėtų gauti bent atitinkamą kompensaciją", įsitikinęs advokatų atstovas spaudai Patrickas Woodsonas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0