Naujienų portalas „Delfi“, bendradarbiaudamas su „Investuotojų forumu“, pradeda straipsnių ciklą, kuriame analizuoja, kiek mokesčių Lietuvoje sumoka skirtingų sektorių įmonės. Pirmajame jų – žvilgsnis į statybų sektorių, pernai sumokėjusį gerokai daugiau mokesčių nei ankstesniais metais. Kas tai lėm...
Kai 1994-aisiais vienas iš pirmosios, nedidelės komandos narių, dažytojas pasiūlė naują mūsų įmonę pavadinti „Naresta“ (pavadinime jis sutalpino visą tuometinės veiklos esmę: „Namų remontas, statyba“), būtų buvę sunku įsivaizduoti, kad šiandien veiklos 30-metį švęsime taip toli pažengusioje Lietuvoj...
Trečiadienį naujienų portalas „Delfi“ sukvietė savo verslo partnerius gyvai pasikalbėti apie tai, kuo gyvena žiniasklaida, kokias strategines kryptis vysto „Delfi“, kokią mato „Delfi“ ir visos žiniasklaidos ateitį.
Pasaulinę intelektinės nuosavybės dieną, balandžio 26 d., iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje paskelbti geriausi registruoti 2023 metų prekių ženklai – „Lietuvai“, „Europai“ ir „Pasauliui“. Taip pat specialiųjų nominacijų laureatai: „Ryškiausiai paminėtas“, „Lietuviškiausias žodinis“, „Geriausio ...
Tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje ryškėja tendencija, kad reklama, inicijuojama verslo, padeda griauti stereotipus. Jose vis dažniau vaizduojami ne tik tobuli gyvenimo paveikslėliai, bet ir tikros istorijos – modeliais tampa eiliniai žmonės, taip pat ir turintys negalią. Ekspertai pastebi, kad tendenci...
Pavasaris gyvenamųjų kvartalų naujakuriams – būsimų aplinkos vizijų metas. Jį lydi augantis dėmesys tvarumui, paslaugas teikiančių įmonių socialinei atsakomybei. Visa tai dviem Kauno rajone įsikūrusioms įmonėms padiktavo originalią marketingo akciją. Žinią apie savo paslaugas statybų paslaugų įmonė ...
Viena didžiausių verslo organizacijų Lietuvoje – Lietuvos verslo konfederacija (LVK) – atnaujino savo vizualinį identitetą. Pokyčiai pristatomi organizacijai minint 30-ies metų veiklos jubiliejų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Šiemet geriausių komunikacijos projektų konkurse „PR Impact Awards“ bus paskelbti net 60 prizinių vietų nugalėtojų. Pernai tarp geriausių atsidūrusių komunikacijos agentūrų „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“ („23:45 agency“) bei „Proto vėtra“ ir „Metų agentūra“ paskelbtos „Fabula Rud Pedersen Grou...
Lietuviški prekių ženklai puikuojasi JAV parduotuvių lentynose: 27 metus čia verslą kūręs Linas pataria, kaip patekti į geidžiamiausią pasaulio rinką (1)
įvardijo, kurioje srityje Lietuva lenkia AmerikąAmerikos rinka yra beprotiškai išlepusi, visi pasaulyje, kas kažką gamina, nori parduoti čia, – sako po 27-erių metų iš JAV į Lietuvą grįžęs verslininkas Linas Klimavičius.
Karbonadai ir cepelinai nebetenkina lietuvių dienos pietums: dar po penkerių metų mūsų lėkštė atrodys visiškai kitaip (2)
Kai prieš dešimtmetį man pasakojo, kad štai ši įmonė labai rūpinasi savo darbuotojais, atrodė, kad tai yra korporacinis smegenų plovimas, - prisimena „ISS Lietuva“ vadovas Liutauras Daubara.
Metas, kai darbo baliuje ar mėgstamo atlikėjo koncerte galėjome susitikti tik prie kompiuterių ekranų, jau užmarštyje. Renginių organizatoriai vėl dūzgia kaip bitės, galvodami, kaip nustebinti savo klientus.