Tyrimai
- Populiariausios
- Naujausios
-
1
Rolando Pakso apkaltos istorija vis dar jaudina visuomenę: „Delfi Plius“ dokumentika sulaukė išskirtinio susidomėjimo
-
2
„Partners in Comms“ ir „We Are Marketing“ vienija jėgas žengimui į užsienio rinkas
-
3
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: galvos skausmai dėl DI naudojimo skaidrumo ir stiprūs pokyčiai vartotojų įpročiuose perkant internete
-
4
Praėjusių metų „PR Impact Awards“ konkurso prizininkai dalinasi sėkmės formule: svarbiausia, kad rezultatai džiugintų pačius kūrėjus
-
5
Veiklos 30-metį švenčianti Lietuvos verslo konfederacija keičia vizualinį identitetą
-
6
Teigiamos emocijos naujakurių pašto dėžutėse: žinia apie tvarumą – kartu su gėlių svogūnėliais
-
7
Kaip verslas keičia požiūrį į žmones, turinčius negalią?
-
8
Pristatyta Vilniaus reklama maišoma su žemėmis: patys demonstruojame įsikalbėtas baimes
-
9
Elektroninių laiškų rašymo etiketo subtilybės
-
10
„Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ į eterį grįžta su nauja daina: sukūrė kartu su dj nevykele
-
1
Apdovanoti geriausi 2023-iaisiais registruoti prekių ženklai
-
2
Kaip verslas keičia požiūrį į žmones, turinčius negalią?
-
3
Teigiamos emocijos naujakurių pašto dėžutėse: žinia apie tvarumą – kartu su gėlių svogūnėliais
-
4
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: galvos skausmai dėl DI naudojimo skaidrumo ir stiprūs pokyčiai vartotojų įpročiuose perkant internete
-
5
Veiklos 30-metį švenčianti Lietuvos verslo konfederacija keičia vizualinį identitetą
-
6
Praėjusių metų „PR Impact Awards“ konkurso prizininkai dalinasi sėkmės formule: svarbiausia, kad rezultatai džiugintų pačius kūrėjus
-
7
Rolando Pakso apkaltos istorija vis dar jaudina visuomenę: „Delfi Plius“ dokumentika sulaukė išskirtinio susidomėjimo
-
8
„Partners in Comms“ ir „We Are Marketing“ vienija jėgas žengimui į užsienio rinkas
-
9
Delfi vyriausiosios redaktorės pavaduotoja tapo Ugnė Karaliūnaitė
-
10
Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose – lietuvių pergalės