Tyrimai
- Populiariausios
- Naujausios
-
1
Ievos Koncevičiūtės įrašas feisbuke sukėlė diskusiją audrą: ar mūsų visuomenininkai nepiktnaudžiauja galia?
-
2
Komunikacijos ekspertai: atsakomybė tenka ne žurnalistui, o tam, kuris nutekino informaciją
-
3
Lietuva pasaulio akimis – migrantai, karas ir krepšininkų pergalė prieš JAV, o šalies įvaizdį lydi ir informacinių karų šešėlis
-
4
Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba
-
5
Linas Šiautkulis paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos garbės nariu
-
6
„Delfi“ prisijungė prie „Laisvės paukščių“ akcijos: pardavus unikalius inkilus pinigai bus skirti Ukrainai
-
7
Verslininkai teigia, kad Vilniaus miesto savivaldybė neteisėtai griauna lauko reklamos stendus
-
8
Elektroninių laiškų rašymo etiketo subtilybės
-
9
Informaciniam raštingumui ugdyti – „Google“ remiamas interaktyvus kompiuterinis žaidimas
-
10
Reklamos sėkmė įkvėpė žaismingam tęsiniui: naujoje kampanijoje „LastMile“ prabilo apie „pareigytes“
-
1
Ištyrė prekių ženklų emocinį intelektą: geriausiai sekėsi technologijų kūrėjams
-
2
Savo reklaminėje kampanijoje „Cgates“ siūlo į namus išsikviesti egzorcistą
-
3
„MEPCO“ pasirinko komunikacijos partnerius
-
4
Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba
-
5
Linas Šiautkulis paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos garbės nariu
-
6
Komunikacijos ekspertai: atsakomybė tenka ne žurnalistui, o tam, kuris nutekino informaciją
-
7
Ievos Koncevičiūtės įrašas feisbuke sukėlė diskusiją audrą: ar mūsų visuomenininkai nepiktnaudžiauja galia?
-
8
Lietuva pasaulio akimis – migrantai, karas ir krepšininkų pergalė prieš JAV, o šalies įvaizdį lydi ir informacinių karų šešėlis
-
9
„Delfi“ prisijungė prie „Laisvės paukščių“ akcijos: pardavus unikalius inkilus pinigai bus skirti Ukrainai
-
10
Verslininkai teigia, kad Vilniaus miesto savivaldybė neteisėtai griauna lauko reklamos stendus