Perkėlė darbo reklamos agentūrose patirtį

L. Migonis kaip kūrybos vadovas prie „Fabulos“ prisijungė prieš kelerius metus – anksčiau jis dirbo reklamos agentūrose. Pasak jo, tai, ką darė ten, ir ką daro „Fabuloje“, nelabai kuo skiriasi: „Šiek tiek kitokie klientai, kitokie lūkesčiai, kitokios užduotys, bet iš esmės su komanda darome visiškai tą patį, esame pilnavertis kūrybinis skyrius, kūrybinė agentūra, reklamos agentūra, kaip nori, taip gali vadinti, nes visas tas paslaugas galime teikti“.

Pasak jo, komunikacijos agentūros visada turėjo kūrybos vadovus, bet taip nesikoncentruodavo į kūrybinę dalį – tačiau prieš kurį laiką pradėjęs populiarėti integruotos komunikacijos terminas paplito ir Lietuvoje, tapo gana madingu ir daug agentūrų bandė įgyvendinti tokį modelį. Taip „Fabula“ prisiviliojo prisijungti prie komandos ir jį patį.

Ar apskritai dar prasminga skirstyti agentūras į reklamos, komunikacijos ar kitas? L. Migonio nuomone, tai reikia apsvarstyti kiekvienos agentūros atveju.

„Gal kai kurioms prasminga pasiskirstyti. Jei tu esi geras kažkokioje srityje, tu nori apie tai visiems pasakoti, nori specializuotis, ir jei tau pavyksta atliepti savo pažadą, tada galbūt verta, nes visi žino tave kaip lyderį. Gal vieni geriausiai daro klipus, kiti – prekių ženklo komunikaciją, treti – viešuosius ryšius, dar kiti skaitmeninėje komunikacijoje stiprūs. Kai tu nori tuo pasižymėti ir taip pritraukti klientus, tada tai daryti vertinga, bet šiaip galima mokėti viską“, – svarstė jis.

Socialiniuose projektuose – daugiau laisvės

Praėję metai „Fabulai“ buvo itin dosnūs apdovanojimais – juos pelnė už tokias kampanijas kaip „Stok į policiją“, „Šlamantys“, „Nenykstančios rūšys“. Visoms joms bendra tai, kad sprendžia socialines problemas – ar tai visada yra raktas, kaip pelnyti laimėjimus?