Reklama
Po 4 metų pertraukos į televizijos ekraną su reklamine kampanija sugrįžusi „Cgates“ turėtų įstrigti žiūrovų galvose dėl nesudėtingos, tačiau įsimenančios žinutės – „užsižiūrėk“. Trijuose skirtinguose vaizdo klipuose skirtingo amžiaus herojai dėl tos pačios priežasties patenka į visiems puikiai žinom...
Naujoje mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamos kampanijoje uždainavo specialiai jai suburta grupė – „Teleduetas“. Charizmatiški ir nuotaikingi personažai pasirodo įprastose ir kasdieniškose situacijose kaskart, kai žmonėms kyla klausimų dėl „Tele2“ 5G namų interneto. Sudėtingus dalykus jie ža...
Rudens komunikacijos sezoną tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ pradėjo pristatydama naują darbdavio įvaizdžio kampaniją. Skirtingai nei ankstesniais metais, šįkart visas dėmesys teko ne kurjeriams, o biuro darbuotojams, kuriantiems prekių ženklą „iš vidaus“. Mis visi atsakymai, Progreso kūrėjas, ...
Šią savaitę „Lidl Lietuva“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją „Rutina daro savo. Tu daryk savo!“. Ja prekybos tinklas kviečia prisijungti naujus parduotuvių komandos narius, vertinančius dinamišką darbą, užduočių įvairovę ir didžiausią vidutinį atlyginimą sektoriuje, rašoma pranešime žinia...
„Miškan, būdavo, eini – tai net akį veria; Vat teip linksmina dūšią, ažu širdies tveria“ – rašė Antanas Baranauskas poemoje „Anykščių šilelis“. Tačiau ar šiandien jam už širdies netvertų pamatytas ne toks džiuginantis vaizdas? „Delfi“ iniciatyva „Tvari Lietuva“ pradeda naują kampaniją „Šiukšlės neve...
Rugsėjį startavo nauja vaistinių tinklo „Camelia“ reklaminė kampanija, kuria siekiama padrąsinti žmones su negalia siekti asmeninių laimėjimų. „Turime tai, ko reikia pergalėms“, – skelbia pagrindinė žinutė. Vaizdo klipe nusifilmavę herojai savo istorijomis siekia įkvėpti pasitikėjimo ir kitiems žmon...