Eksperto žvilgsnis
Bendrovės „Brand Finance“ atliktas tyrimas parodė, kad yra stipri koreliacija tarp asmeninės generalinio direktoriaus (CEO) ir jo valdomos įmonės reputacijų. Viešoje erdvėje itin matomi vadovai gali daryti teigiamą arba neigiamą poveikį bendrovės įvaizdžiui. Ir atvirkščiai – įmonės įvaizdis gali suk...
Naujas bendrovės „Salesforce“ tyrimas parodė – dėmesys darbuotojams turi didelės įtakos verslo sėkmei. Gerinant darbuotojų patirtį, kompanijos pajamos gali išaugti net 50 procentų. Tai – suprantama, bet kas konkrečiai turi didžiausią įtaką teigiamam darbuotojų požiūriui į darbdavį?
Nors daugumai lietuvių „Youtube“ pirmiausia asocijuojasi su muzika, ši platforma jau seniai gerokai universalesnė. Čia žmonės ieško informacijos, sužino naujienas bei mokosi. Tokioje turinio jūroje savo vietos ieško ir verslai. Jiems „Youtube“ ekspertas Rokas Kondratas pataria resursų kūrybos pradži...
Praėjusią savaitę įvyko pasaulinė filmo „Gran Turismo“ premjera, kuri sukvietė daugybė autosporto ir vaizdo žaidimų mėgėjų. Tai – realiais faktais paremta istorija, kaip e-sportininkas Jannas Mardenboroughas tapo profesionaliu lenktynininku ir apie su jo kelione kartu ėjusią „Nissan“ marketingo kamp...
Nuo šiol socialiniai tinklai „Facebook“ ir „Instagram“ savo klientų turės prašyti išankstinio sutikimo prieš jiems rodant suasmenintą reklamą. „Meta“ apie šį pakeitimą paskelbė po to, kai šių metų pradžioje Airijos duomenų apsaugos komisija panaikino bendrovės teisinį pagrindą rinkti klientų duomeni...
Į rinkodaros pasaulį vis smarkiau besiveržiantis UGC pamažu įsitvirtina ir Lietuvos rinkoje. Ir nors dažnam dar negirdėtas, terminas UGC (user-generated content) reiškia tiesiog vartotojų sukurtą turinį. Sparčiai plintantis reklamos būdas vietą po saule sau išsikovojo ne tik dėl savo autentiškumo, b...