aA


Originali mūsų siūloma idėja - prekės ženkle akcentas perkeliamas iš pavadinimo į šūkį. Kodėl? Visų pirma todėl, kad siekiame akcentuoti mūsų šalies poziciją, nuostatą: tai – drąsi šalis. Taip pat todėl, kad Lietuvos pavadinimas pasaulyje menkai žinomas, taigi, akcentuoti pavadinimą vis tiek nelabai produktyvu. O šūkis „Let‘s go“ („Pirmyn!“) labai įprastas daugelio užsieniečių ir net lietuvių ausiai, nes yra labai dažnai vartojama angliška frazė.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Gynybos pramonė Lietuvoje: vardina dideles perspektyvas, bet pasigenda svarbių valstybės žingsnių

Pastaraisiais metais Lietuvos gynybos pramonė tobulėja ir plečiasi itin sparčiai. Karas Ukrainoje...

Pomėgį pavertė sėkmingu verslu – per dieną sulaukia 300 klientų: turi gudrų planą ateičiai

Nors Lietuvoje neturime kalnų ir uolų, užsiimti laipiojimo sportu gali kiekvienas. „Bonobo...

Karas Ukrainoje. Žiniasklaida: JAV ruošia 6 mlrd. vertės karinės pagalbos paketą Ukrainai

JAV ruošiasi paskelbti vieną didžiausių karinės pagalbos paketų Ukrainos istorijoje. Bendra jo...

Mokslininkai apskaičiavo, kaip ir kodėl atsirado Mėnulis – dėmesį patraukė objektas asteroidų žiede

Mėnulis atsirado, kai į pirmykštę Žemę trenkėsi Marso dydžio kūnas Tėja. Kad Tėja...