Originali mūsų siūloma idėja - prekės ženkle akcentas perkeliamas iš pavadinimo į šūkį. Kodėl? Visų pirma todėl, kad siekiame akcentuoti mūsų šalies poziciją, nuostatą: tai – drąsi šalis. Taip pat todėl, kad Lietuvos pavadinimas pasaulyje menkai žinomas, taigi, akcentuoti pavadinimą vis tiek nelabai produktyvu. O šūkis „Let‘s go“ („Pirmyn!“) labai įprastas daugelio užsieniečių ir net lietuvių ausiai, nes yra labai dažnai vartojama angliška frazė.
Top naujienos
Gynybos pramonė Lietuvoje: vardina dideles perspektyvas, bet pasigenda svarbių valstybės žingsnių
Pastaraisiais metais Lietuvos gynybos pramonė tobulėja ir plečiasi itin sparčiai. Karas Ukrainoje...
Pomėgį pavertė sėkmingu verslu – per dieną sulaukia 300 klientų: turi gudrų planą ateičiai
Nors Lietuvoje neturime kalnų ir uolų, užsiimti laipiojimo sportu gali kiekvienas. „Bonobo...
Karas Ukrainoje. Žiniasklaida: JAV ruošia 6 mlrd. vertės karinės pagalbos paketą Ukrainai
JAV ruošiasi paskelbti vieną didžiausių karinės pagalbos paketų Ukrainos istorijoje. Bendra jo...
Nuo šiandien – ilgai laukti orų pokyčiai: jau galima ruoštis ir vasariškai šilumai
Orų sąlygos mūsų regione pagaliau pradeda keistis.
Mokslininkai apskaičiavo, kaip ir kodėl atsirado Mėnulis – dėmesį patraukė objektas asteroidų žiede
Mėnulis atsirado, kai į pirmykštę Žemę trenkėsi Marso dydžio kūnas Tėja. Kad Tėja...