"JAM Records" reklamos vadybininkas Mindaugas Morkūnas BNS sakė, kad kol kas bus stebima ir vertinama, kiek interneto vartotojų naudosis šia paslauga.
"Nesitikime kol kas iš to gauti jokių pajamų, nes mes labiau suinteresuoti stebėti ir objetyviai įvertinti, kiek tas projektas bus populiarus ir reikalingas. Ateityje galbūt tai bus vienas iš pajamų šaltinių, tačiau dar anksti apie tai kalbėti - dabar tai daugiau reklama", sakė M. Morkūnas.
" Viena iš pagrindinių sąlygų prieš pasirašant bendradarbiavimo sutartį su " mp3.lt " autoriais buvo susitarimas fiksuoti, kiek kartų ir iš kur per tam tikrą laiką atsisiunčiama "mp3" kūrinių - tik tokiu būdu bus įmanoma stebėti muzikos įrašų rinką ir jos situaciją internete", sakė "JAM Records" reklamos vadybininkas.
Anot M. Morkūno, jei susidomėjimas "mp3" kūriniais bus didelis, galbūt bus planuojama prekyba muzikos įrašais internetu.
Top naujienos
Į Lietuvą atvykstanti įspūdingų kūno linijų aseksualumo ambasadorė pažėrė pikantiškų vaizdų: kas ji ir ką veiks mūsų šalyje?
Į Lietuvą atvykstanti Yasmin Benoit – britų modelis, aseksualumo aktyvistė ir aseksualų...
„Eurovizijos“ veteranui pritrūko ryškumo: Edmundas Kučinskas pasidalijo nuomone apie dainą „Luktelk“
Ketvirtadienio vakarą „Eurovizijos“ gerbėjai ruošiasi stebėti antrojo konkurso pusfinalio....
Madingiausi kirpimai vyresnėms nei 60 metų moterims
Kiekviena moteris, nepriklausomai nuo jos amžiaus, nori atrodyti nuostabiai ir visus vesti iš proto...
Šalia arenos, kur vyks „Eurovizija“, esančiame prekybos centre – gaisras: evakuojami žmonės
Ketvirtadienį prieš prasidedant antrajam „Eurovizijos“ pusfinaliui prie arenos plūsta konkurso...