aA
Garsūs interneto analitikai paskelbė pesimistines prognozes, susijusias su interneto reklama ir interneto parduotuvėmis. Labiausiai suabejota šviesiu bendrovių “Amazon.com” ir “TheStreet.com” rytojumi.
Remiantis “Goldman Sachs” sudaryta ataskaita, nereikėtų tikėtis interneto reklamos verslo padėties pagerėjimo, bent jau iki antrojo 2001 metų ketvirčio. Bendrovei “TheStreet.com” rekomenduoja nesistengti “peršokti ekspertų lūkesčių, o bent jau juos pateisinti”. Pasak analitikų, puslapio lankytojų skaičiaus sumažėjimas ir tuo pačiu reklamos paklausos smukimas neigiamai įtakos verslovės veiklą mažiausiai kelis ateinančius ketvirčius.

Bendrovės “Merrill Lynch” atstovas Henry Blodgetas atliko “Amazon.com” augimo perspektyvų analizę. Pasak jo, analitikų bendrovę truputį neramina pernelyg geros išankstinės prognozės interneto parduotuvių, ypač “Amazon.com”, atžvilgiu. Tai susiję su kitos parduotuvės – “eToys” pranešimu apie pardavimų skaičiaus sumažėjimą palyginus su išankstinėmis prognozėmis. H.Blodgeto manymu, pardavimų skaičius, bent jau žaislų rinkoje, geriausiu atveju sudarys 10 – 15 procentų numatyto. Didžiąją “Amazon.com” pajamų dalį šį sezoną greičiausiai sudarys investuotojų pinigai.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Pasitikrinkite, kaip balsavo gyventojai jūsų aplinkoje: rezultatai pagal rinkimų apylinkes (2)

Vyriausioji rinkimų komisija skelbia išankstinius duomenis, kaip balsavo rinkėjai prezidento...

Mados ikona tarė „ne“ visų pamiltiems ingredientams: štai, ką reikia daryti, kad pavalgius svogūnų netrenktų iš burnos (1)

Svogūnas, česnakai ir svogūnų laiškai – trys pagardai, kuriais maisto, kaip daugelis sutiks,...