aA
„Activision“ išleido daugiau savo kosminio laivo kapitono tiltelio imituoklio, „Star Trek Bridge Commander“, paveikslėlių. Juose galima išvysti naujus meniu, kurie yra naudojami greitos kovos metu ir taip pat keletą vaizdų, esančių už laivo ribų.
"Bridge Commander"
Kūrėjai pasirūpino, kad vadovauti laivo įgulai būtų labai patogu ir lengva, tačiau jeigu jau niekuo nepasitikite, tai visą kontrolę galite perimti į savo rankas, bet nebus taip paprasta. Taigi faktiškai atsiranda du žaidimo būdai. Pirmuoju, tiltelio metodu, jūs sėdite kapitono kėdėje ir įsakinėjate įgulos nariams. Kovos metu galite nurodyti kokius išsisukimo elementus naudoti ar kiek torpedų iššauti į priešą. Antruoju, taktiniu metodu, jūs viską kontroliuojate tam tikruose menu languose, tai kai kuriems primins žaidimą „Starfleet Command“. Kovojant su priešais irgi nebūtina pereiti į tiltelio režimą, todėl nebereikia kvaršinti galvos dėl visokių keitimų, kai, pavyzdžiui, jūsų priešas jau yra atskleidęs ugnį.

Pirmasis kapitonas – toks yra jūsų vaidmuo žaidime, o užduotis – išsiaiškinti, kol dar daugiau žalos nepadaryta, kas sukūrė slaptą ginklą, kuris sunaikino saulę. Laikui bėgant sutiksite į „Star Trek“ panašių rasių (Klingons, Romulans ir Caradassians), kurios sukels daug problemų jums ir jūsų įgulai.

Kiekvienas kosminis laivas buvo kruopščiai sukurtas: net atskiras mašinos langelis yra vizualiai gerai matomas. Bet pačios įspūdingiausios yra didžiulės Federacijos kosmoso stotys, pro kurias norėdami praskisti užtruksite net kelias minutes. Čia netgi reiks užsukti, kad būtų atlikti remonto darbai, nes be apgadinimų tikrai neapsieisite. Apie jų atsiradimą visą laiką praneš, tad patiems tikrai ieškoti nereiks. O padarytų žala priklausys ir nuo laivo dalies, į kurią pataikys priešo siųstas lazeris ar torpeda, ir nuo priešo pabūklo galios.

Jau patiems turėtų susidaryti įspūdis, kad kovos išties turėtų atrodyti be galo efektingai, tačiau per 5 minutes neišmoksite visų gudrybių, kurių prireiks sunkesniuose susirėmimuose. Turbūt pats svarbiausias aspektas kovos metu būtų energijos paskirstymas: jeigu daugiau jos skirsite ginklams, tai jūsų puolimas bus išties bauginantis, tačiau nepamirškite, jog energijos trūkumas silpnina apsauginio skydo ir didina apgadinimų tikimybę, na nebent esate puikus manevruotojas, tačiau tam irgi reikia energijos, juk nejudėsite visą laiką vėžlio greičiu.

Žaidimą ruošiamasi užbaigti šių metų lapkričio mėnesį. Kūrėjai planuoja pateikti 30 skirtingų misijų. Labai gaila, kad „Totally Games“ nusprendė atsisakyti „multiplayer“ režimo, mat kuriant šį žaidimą jie visą dėmesį sutelkė į „single-player“. Bet ar tai išties pakenks žaidimo paklausai mes sužinosime likus mėnesiui iki Kalėdų.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0