aA
Remiantis „TNS Gallup“ tyrimo rezultatais, apsilankymas Lietuvoje pranoksta užsienio piliečių lūkesčius tiek žmonių, kultūros, istorijos, tiek infrastruktūros, verslo galimybių ir kt. atžvilgiu. Nesant galimybės pažvelgti į šalį iš perspektyvos, šių teigiamybių dažnai neįžvelgia patys lietuviai, todėl iškilo būtinybė atrasti savo šalį iš naujo patiems. Lietuvos turizmo ir prekės ženklo pagrindinė idėja pirmiausia apeliuoja į Lietuvos gyventojus, o po to į visą likusį pasaulį: Lietuva – pranokstanti lūkesčius šalis, kurią verta atrasti.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Ant ledo – kraujo klanai, butelių šukės ir įsilinksminęs Jasikevičius: penki ritulininkų nuotykiai Lietuvoje

Pasų neturėję ir dėl to diskvalifikuoti konkurentai, dujų nuotėkis per varžybas, žiūrovus...

10 metų pakeltose lysvėse daržininkaujanti Renata Ničajienė pasakė, ką jose auginti, o ko ne

Į svetimą daržą paspoksoti mėgstantys internautai sutiks – Renatos Ničajienės pakeltos...

Tokio savaitgalio laukėme jau seniai: viena diena bus ypač vasariška

Šiandien mūsų šalies orus lems aukšto slėgio sūkurio vakarinė dalis.

Motiejūno vedama „Monaco“ dramatiškai parklupdė Šaro „Fenerbahče“ (2)

„Monaco“ su Donatu Motiejūnu dramatiškai atsitiesė Eurolygos ketvirtfinalio serijoje. Pirmame...

Fausta Marija Leščiauskaitė. Rytinė kava iš Kalabybiškio miesto savivaldybės puodelio, garbės raštai ir 100 tūkstančių šokoladui Seime (8)

„Mes čia jums tokią dovanėlę turime”, – išgirstu žodžius, kurie sukelia dejavu jausmą....

Radinys Argentinoje nustebino paleontologus: tai – čakizauras, iki šiol neregėtas unikalios anatomijos padaras

Argentinos paleontologai skelbia atradę naują vidutinio dydžio žolėdį dinozaurą – šie...