LinkedIn

476 straipsnių

LinkedIn – socialinis tinklas, kuriame profiliai kuriami atsižvelgiant į karjerą, darbovietę. LinkedIn tinkle galima susirasti reikiamą specialistą, pasiūlyti ar rasti darbą. Šiame tinkle savo profilius turi ir įmonės, kurios dalijasi savo pasiekimais, pokyčiais, tikslais, vizijomis.

Gaudrius Sadaunykas, „Venudu“

Tikrai nenustebinsiu pasakydamas, jog socialinių tinklų naudojimas toliau sparčiai auga visame pasaulyje. Ne išimtis ir „LinkedIn“ platforma, kurioje vartotojai mezga ryšius, dalinasi profesiniais pasiekimais ir išnaudoja šią priemonę savo karjeros augimui. Lietuvoje tokių vartotojų jau daugiau nei ...

Indrė Šniaukė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Whatabout agency“ SEO turinio vadovė

Šmaikštus vaizdo įrašas: studentai už sėkmingai baigtą universitetą dėkoja „ChatGPT“. Memas: „Chat GPT“ rašo tekstus, kol turinio kūrėjas ilsisi po palme. Tai kaip ten yra? Vieni „LinkedIn“ nespėja kepti patarimų, kaip su „ChatGPT“ kurti verslo turinio strategijas, konvertuojančius pardavimų puslapi...

ELTA

Министерство иностранных дел (МИД), выполняя функцию координации политики диаспоры, расширяет доступность информации, предназначенной для граждан Литвы, проживающих за рубежом и планирующих вернуться или уже вернувшихся в Литву.

Tomas Stasiukevičius, Indrė Pepcevičiūtė-Bogušienė

Gegužės 30–31 d. vyks didžiausia inovacijų ir progreso konferencija Baltijos šalyse LOGIN. Viena renginio temų – asmeninis prekių ženklas. Ar investicija į jį atsiperka? Apie tai pasikalbėjome su „Persona Cognita“ įkūrėja ir stratege, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto profesore Dr. Dominyka Ven...

Государственная налоговая инспекция (ГНИ) напоминает жителям, которые продали недвижимость в прошлом году, о необходимости до 2 мая оценить, не повлекли ли эти сделки за собой обязанность подать декларацию о доходах и уплатить налог на доходы физических лиц.

Magdalena Sabalė, talentų agentūros „Personal“ įkūrėja ir vadovė

Jei dar prieš penkmetį į nuomonės formuotojų rinkodarą (angl. influencer marketing) prekių ženklų atstovai žiūrėjo atsargiai, šiandien ji užima vis svarbesnę vietą rinkodaros strategijose. Nuomonės formuotojai nebėra tik kanalas, kuris gali didinti prekės ženklo žinomumą. Anaiptol – turinio kūrėjai ...

Dovilė Jablonskaitė

„Kaip sako didieji kūrėjai, kažkur jūsų galvoje glūdi 100 tūkst. eurų vertės idėja. Skirtumas tarp teorinio 100 tūkstančių ir realių pinigų sąskaitoje – pastangos, kurias įdėsite bandydami tą idėją išgryninti“, – sako skaitmeninės rinkodaros strategas, agentūros „Choco Agency“ partneris Tomas Nemura...