Įmonės verslo partnerysčių vadovės teigimu, egzistuoja keli pagrindiniai B2B ir Lietuvoje įprastos B2C komunikacijos pasitelkiant nuomonės formuotojus skirtumai ir ypatybės, kurių suvokimas ir atitinkami veiksmai lemia geresnius rezultatus. Bendradarbiavimas su užsienio partneriais gali ir maloniai nustebinti: užsienio influencerių įkainiai greičiausiai bus gerokai mažesni nei Lietuvoje, o turinys – vertingesnis, turintis didesnę išliekamąją vertę.

Lietuvoje verslo partnerystės užmezgamos itin retai

Dėl rinkos dydžio mūsų šalyje nėra susiformavusi B2B partnerysčių socialiniuose tinkluose praktika, kai B2C komunikaciją „Instagram“ ar „Facebook“ platformose matome kasdien. Dažnas nuomonės formuotojas turi pasiruošęs paslaugų kainoraštį, be to, egzistuoja nuomonės formuotojų agentūros, kurios rūpinasi jų užsakymais ir ataskaitų pateikimu. Pažvelgę į kitas rinkas, susiduriame su visiškai kitokiu paveikslu.

Pasak Ž. Treiderės, nuomonės formuotojų paiešką užsienyje labai palengvina specializuoti įrankiai: „Net ir B2B sferoje pasaulyje yra šimtai tūkstančių galimų partnerių. Patarčiau pasinaudoti specialiomis nuomonės formuotojų paieškos programėlėmis. Pavyzdžiui, estų sukurtas „Modash“ tikrai gali padėti padaryti pirmuosius žingsnius, kai būsite apsisprendę, kokią auditoriją ir kaip norite pasiekti.“

Atrinkus galimus partnerius, patariama įdėmiai peržiūrėti jų kuriamą turinį. Jeigu B2C komunikacijoje gana atlaidžiai žiūrima į tai, kad nuomonės formuotojas reklamuoja itin skirtingus produktus, B2B komunikacijoje vertinamas pastovumas.