1. Kūrėjų ekonomikos žaidėjai taps prioritetiniu naujienų šaltiniu

Kūrėjų ekonomika (angl. creator economy) yra įvardijama kaip ekonomika, programinės įrangos (tokios kaip socialiniai tinklai) dėka, leidžianti turinio kūrėjams ir nuomonės formuotojams uždirbti iš savo kūrybos. Goldman Sachs banko analitikai yra apskaičiavę, kad visame pasaulyje iš to uždirba 50 milijonų turinio kūrėjų ir šis skaičius kasmet auga. Socialinių tinklų vartotojams kūrėjai – prioritetinis šaltinis naujienų ir aktualijų pranešimams, todėl jie tampa konkurencingi naujienų portalams. Tikėtina, kad informacijos sklaidai 2024-aisiais nuomonės formuotojus vis dažniau pasitelks ne tik prekių ženklų atstovai, bet ir valstybinės institucijos.

2. Virtualūs nuomonės formuotojai jau čia

Ogilvy atlikta apklausa rodo, kad 63 proc. rinkodaros profesionalų planuoja pasitelkti dirbtinio intelekto įrankius savo kampanijose, o 25 proc. apie tai svarsto. Dirbtinio intelekto dėka pastaraisiais metais išpopuliarėjo ne vienas virtualus nuomonės formuotojas, pavyzdžiui, Kendal Jenner alter ego Billie ar Paris Hilton dvynė Amber. Virtualūs nuomonės formuotojai jau kuriami ir Lietuvoje. Lieka tik laiko klausimas, kuomet prekių ženklų atstovai rinkodaros strategijoje į juos pradės žiūrėti kaip į potencialų sklaidos kanalą.