Natalija Kurganovė – UAB „Biržų duona“ marketingo ir tvarumo vadovė
Biržų duona
31 straipsnių
Už brolių veisiamas bičių motinėles pirkėjai moka po 500 eurų: į užsienio bitynus – iš Kupiškio pašto (2)
Broliai dvyniai Ignas ir Vilius Jackevičiai pirmąjį avilį bitėmis apgyvendino dar būdami moksleiviai. Šiandien, praėjus daugiau kaip dešimčiai metų, jų valdose Kupiškio rajone – daugiau kaip 300 bičių šeimų, o reikšmingą verslo dalį sudaro ne tik prekyba medumi ir jo produktais, bet ir bičių motinėl...
Kepykla iš Biržų šiandien žinoma visoje Lietuvoje: investuojame ne į tvarumą, o į vaikų ir anūkų ateitį (2)
Maisto pramonės įmonės Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje šiuo metu susiduria su iššūkiais ne tik dėl besibaigiančios energetikos ir ekonominės krizės. Europos Sąjungos reikalavimai spaudžia vis daugiau investuoti į tvarumą bei žaliąją energiją ir mažinti CO2 emisijas. Deja, ne visi verslai finansi...
Galima pavydėti: Lietuvoje yra darbdavių, kurie tarpušvenčiu išleidžia poilsiauti savo sąskaita (20)
Vakarų šalių įmonėse jau įprasta, kad didžioji dalis darbuotojų tarpušvenčiu paleidžiami ilsėtis. Lietuvoje taip pat yra tokių pavyzdžių – kai kurie verslininkai savo kolektyvą poilsiauti išleido dar ketvirtadienį ir leis sugrįžti tik po Naujųjų. Darbo rinkos ekspertas poilsį tarpušvenčiu vertina te...
Rusija be grūdų Ukrainą stumia dar iš vienos rinkos – ar šiame kelyje yra Lietuva, tarnybos nežino (3)
Rusijoje pasiektas kvietinių miltų eksporto rekordas – per spalį į išorės rinką eksportuota 109 tūkst. tonų šios produkcijos. Apie tai praneša Agrarinės rinkos konjunktūros institutas (ARKI). Ankstesnis maksimalus kiekis – 100 tūkst. tonų buvo užfiksuotas 2011 m. birželį.
„Biržų duonos“ vykdomasis direktorius Andrius Kurganovas teigia, kad vartojimas šiandien mažėja, tačiau jis sako, kad šiais metais, kalbant apie atidaromas naujas parduotuves, jų laukia rekordiniai metai. Vadovas užsimena ir apie svarstymus „eiti" ne tik į kepinių rinką. „Delfi“ su įmonės šeimininku...
Kepykla „Biržų duona“ savo įvaizdinę kalėdinę kampaniją pradėjo pristačiusi šventinį klipą „Būkime vienas kito stebuklas“. Nostalgiškame klipe simboliškai atgyja vaikystės žaislai, apeliuojama į vartotojams gerai pažįstamas emocijas, kuriamas pasakos naratyvas. Kūrėjai perduoda svarbią žinutę ir ska...
Kas atsitiko, kad juokas reklamoje tapo nepageidaujamas? Ar jis mirė susitikimų kambariuose? Ar bus pribaigtas bandant patikti visiems? O gal galą gavo, nes per daug galvojame „ką žmonės pagalvos“? „Pamėginkime sugrąžinti humorą į reklamą, nes žmonės dar nepamiršo, kaip juoktis“, – drąsino reklamos ...
Pasinaudojusi ES investicijomis į atsinaujinančių energijos išteklių diegimą, UAB „Biržų duona“ įsirengė saulės jėgainių parką, kurį artimiausiu metu žada išplėsti daugiau nei dvigubai. 180 tūkst. Eur investicija ne tik atnešė ekonominės naudos, bet ir suteikė energetinės nepriklausomybės pandemijos...
Reklamos kampanijai sukurtuose vizualuose ir vaizdo klipuose – pasimatymui besiruošiantys ir besipuošiantys, viliokiškais herojais tapę kepiniai. Apsukrusis riestainis bando apsukti aplink pirštą savo valgytoją, o dvynukės „Brioche“ bandelės negali viena nuo kitos atsiplėšti, kaip ir jų paragavęs sm...
Šiandien vykusioje „Social Media Managers’ Day“ konferencijoje daugiau nei 15 Lietuvos marketingo, komunikacijos ir socialinių tinklų ekspertų dalinosi įžvalgomis ir atskleidė naujausias rinkos tendencijas. Tarp skirtingų verslo sričių atstovų žiūrovų dėmesį patraukė lietuviškų traškučių gamintojo „...
Žaidimo taisyklės keičiasi: kulinarinio turinio kūrėjai turi progresuoti ne tik profesinėje srityje, bet ir technologiškai. Dabar laimi ne tik skonis ir estetika, bet akis, montažas, idėja, kaip perteikti procesą ir dar jame kūrybiškai integruoti reklamą, nes vartotojo dėmesys dramatiškai trumpėja. ...
Pandemija ir jos metu įvesti ribojimai pakeitė žmonių įpročius. Nors anksčiau norėdami pasimėgauti restoranų maistu lietuviai dažniau vykdavo į fizinius taškus, dabar vis dažniau renkasi maisto pristatymą į namus. Vis dėlto, kaip ir išsirinkti filmą, taip ir restoraną, iš kurio užsisakyti maistą, ka...
Verslus nepriklausomoje Lietuvoje kūrę jo pionieriai vienas po kito visą ar dalį atsakomybės perkelia į savo ainių rankas, o patys lieka vadovauti valdyboms, plėtrai, arba iš viso iškeliauja į šiltesnius kraštus ir jau iš ten savo patirtimi dalijasi su paveldėtojais.
Pagal Švedijoje įsikūrusios tyrimų bendrovės „SB Insight“ atlikto nepriklausomo tyrimo duomenis, įvertinus Lietuvos prekės ženklų tvarumą, 2021 m. sąrašo viršuje atsidūrė „ Lidl “, „Camelia“ vaistinė, „ Biržų duona “ ir „Eurovaistinė“. Prekybos tinklą „Lidl“ Lietuvos gyventojai 2021 m. kovo mėn. ant...
Lietuviai įvardijo, kiek tvarūs visiems žinomi prekių ženklai: lyderiauja prekybos tinklai, vaistinės ir maisto produktų gamintojai (15)
Paskelbtame naujame Tvaraus prekės ženklo indekse (angl. Sustainable Brand Index) atskleidžiama, kaip vartotojai vertina žinomų Lietuvoje prekės ženklų tvarumą. Tarp lyderių – prekybos tinklų, vaistinių ir maisto produktų gamybos įmonės.
Vienas garsiausių Lietuvos duonkepių Kurganovas: kartais daug paprasčiau pradėti verslą nuo nulio nei pakeisti įrangą ir žmonių mąstymą (13)
Sakoma, kad Biržus labiausiai garsina duona ir alus. Alų šį kartą palikime ramybėje ir pasikalbėkime apie duoną ir apie nauju rūbu pasidabinusią, senus laikus menančią „Biržų duonos“ kepyklą ir jos šeimininkus – Kurganovų šeimą.
Pakuočių ir prekės ženklų dizainą kurianti agentūra, 2012 metais startavusi kaip „Moon Troops“, pakeitė pavadinimą į „Bold brands“. Pokyčius lėmė sėkmingai sukaupta patirtis, pakitęs agentūros požiūris ir prie įmonės prisijungęs naujas partneris, gerai žinomas pakuočių ir prekės ženklų dizaineris Vy...
Neseniai nustebinome ne tik pasaulį, bet ir patys save: štai kodėl Lietuva yra inovacijų šalis (134)
Kiek lietuviai naudojasi technologijomis ir kaip mus vertina pasaulis – tokį klausimą savo „Login“ konferencijos metu iškėlė technologijų apžvalgininkas Karolis Makrickas. Anot jo, su kai kuriomis inovacijomis prašovėme, o su kitomis – nustebinome ne tik pasaulį, bet ir patys save.
Pirmąjį koronaviruso iššūkį atlaikiusi „Biržų duona“ pamokas išmoko. Taip teigia vykdomasis direktorius Andrius Kurganovas, kuris pasakoja, kad pristabdyti investiciniai projektai atnaujinti, darbuotojams vėl stengiamasi didinti algas ir net esant nerimui dėl ateities tiek įmonė, tiek ir žmonės jau ...