TAISYK SVEIKATĄ. Geriausios priemonės nuo pagirių

 (8)
Kaip geriausia kontracepcijos priemonė yra celibatas, taip geriausias būdas nesiskųsti pykinimu ir galvos skausmu yra negerti.
Imbieras
© Shutterstock nuotr.

Sumažinti alkoholio sukeltus negalavimus padės, jeigu: vakarėlio metu gersite daugiau vandens; prieš vakarėlį išgersite aktyvuotos anglies (anglį galite pakeisti šaukšteliu sviesto, sumaišyto su žaliu kiaušiniu); nemaišysite alkoholio su gazuotais gėrimais, kurie pagreitina alkoholio patekimą į kraują; prieš vakarėlį išgersite pieno, kuris padengia skrandžio sieneles; išgersite šaukštelį aliejaus.

O štai ir liaudiškos priemonės. Jei galite, pasidarykite pati arba paprašykite artimųjų.

* Jei galva plyšta, krečia drebulys, pykina, geriausias gydytojas – laikas. Pabūkite vienumoje ir leiskite organizmui išvalyti kraują nuo toksinų. Žodžiu, eikite miegoti!

* Jei užmigti nepavyko, eikite į dušą. Vanduo turi būti ne šaltas, o šiltas. Geriausia variantas – kontrastinis dušas. Besikaitaliojančios vandens srovės jums padės greičiau atsigauti, ne ledinis vanduo.

* Po dušo paieškokite vaistų nuo galvos skausmo, taip pat vaistinių preparatų nuo apsinuodijimo. Pagirios – ne tik galvos skausmas, bet ir organizmo apsinuodijimas toksinais.

* Alkoholis – stipri šlapimą varanti priemonė. Organizmas neteko skysčių, todėl jį sudrėkinkite. Mineralinį vandenį atskieskite citrinų sultimis ir gerkite, kiek norite.

* Nepamirškite vitamino C. Alkoholis labai sparčiai su šlapimu iš organizmo pašaliną kalį. O kalio atsargos slypi citrusiniuose vaisiuose. Todėl keli mandarinai ar apelsinai, greipfrutas padės prablaivėti.

* Jei sugebėsite išsispausti šviežių apelsinų sulčių, bus visai gerai. Sultys pakels cukraus lygį kraujyje ir palengvins pagirių simptomus. Neturite po ranka apelsinų sulčių? Gerkite pomidorų.

* Atsipeikėti padeda stiklinė kefyro, sumaišyto perpus su mineraliniu vandeniu.

* Mineralinio vandens stiklinėje ištirpinkite 2 šaukštelius citrinų sulčių ir 1 šaukštelį cukraus. Gerkite lėtai – gėrimas padės stabilizuoti cukraus lygį kraujyje.

* Bene geriausia vaistas – raugintų ar marinuotų agurkų marinatas. Gerai veikia raugintų kopūstų sultys, ne tik sriuba.

* Pykinimą sumažins imbiero šaknis. Atpjaukite 2-3 cm imbiero, užpilkite 2 puodelius vandens ir virkite ant lėtos ugnies 10 minučių. Kai arbata atvės, išspauskite į ją 1 apelsino ir 0,5 citrinos sultis, dėkite 2 šaukštus medaus. Gerai išmaišykite ir gerkite kas pusvalandį po stiklinę. Blogumas turėtų praeiti.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.