Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo

 (12)
Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.
© Shutterstock

Antklodes galima įsigyti atskiras, prie vartymosi priprantama, bet naktinis riaumojimas gali išvesti iš proto. Tai žlugdo ne tik jūsų ramų miegą, bet ir kenkia knarkiančiojo sveikatai.

Senas liaudies patarimas, padedantis atsikratyti knarkimo, tai įsiūti žirnį nugaroje. Žinoma, ne ant odos, o pižamoje. O ką daryti jeigu vyras miega be viršutinių drabužių? Su lipnia juosta, juk neklijuosime žirnių ar jo nugaros...

Tuomet siūlome išbandyti šiuos metodus, kurie padės atsikratyti knarkimo ir jo sukeliamų bėdų. Lai naktys tampa tylios, ramios ir jokie miško žvėrys lovoj neriaumoja.

Prieš miegą venkite dalykų, kurie skatina knarkimą: alkoholio, migdomųjų, kavos ir riebaus maisto.

Jei jus kankina nemiga, pasikonsultuokite su gydytoju ar privalote gerti migdomuosius. Gal yra kitokių alternatyvų? Migdomieji savo sudėtyje turi medžiagų, kurios atpalaiduoja raumenis ir susiaurina kvėpavimo takus, o tai gali paskatinti knarkimą. Panašų poveikį turi ir alkoholis.

Reikia atsisakyti aukštų pagalvių ir stengtis miegoti ant šono. Kad neiškryptų stuburo kaklinė dalis, įsigykite specialią ortopedinę pagalvę. Taip pat padeda grikių lukštais pripildytos pagalvės, jos gana kietos, tačiau ilgainiui priprantama ir nebenorima grįžti prie minkštų pagalvių.

Jeigu knarkiate dėl trumpalaikio nosies paburkimo, slogos, prieš eidami miegoti skalaukite burną pipirmečių nuoviru. Jis padeda sumažinti nosies gleivinės paburkimą. Tai ypač veiksminga priemonė, jeigu sloga yra laikina ar ją sukėlė alergija.

Ramiu ir kokybišku poilsiu reikia rūpintis ir prieš miegą. Todėl atlikite kelis pratimus, kurie sutvirtina raumenis esančius aplink kvėpavimo takus.

Iškiškite liežuvį kiek tik galite ir laikykite 10 sekundžių, tuomet atpalaiduokite. Pakartokite pratimą 10 kartų.

Pabandykite liežuviu paliesti savo smakrą, tuomet gražinkite į pradinę padėtį. Pakartokite 10 kartų.

Kiek įmanoma plačiau nusišypsokite. Užfiksuokite savo šypseną ir palaikykite 10 sekundžių. Kartokite pratimą tiek kartų per dieną, kiek tik įmanoma. Nusišypsoti juk nesunku :)

Plačiai praverta burna kaip įmanoma greičiau dainuokite „la la la". Pratimą atlikite bent 20 sekundžių. Puiki vieta pratimui atlikti - vonia.

Prieš miegą pagulėkite karštoje vonioje arba išsimaudykite po šiltu dušu. Karštas ir drėgnas oras sudrėkina išsausėjusius sinusus, todėl sumažina knarkimo galimybę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.