Mitybos klaidos, griaunančios DIETĄ

 (1)
Laikantis dietos dažnai vadovaujamės mitais, kurie trukdo numesti svorį.
© Shutterstock nuotr.

Visos norime būti grakščios ir liaunos, todėl ne viena laikomės įvairiausių dietų, tačiau reiktų atkreipti dėmesį į kelis vyraujančius mitus, kurie gali sugriauti jūsų planus atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Riešutai sveikas užkandis, todėl valgysiu jų daugiau.

Riešutai yra puikus baltymų, ląstelienos, įvairių vitaminų ir mineralinių medžiagų šaltinis. Jie yra ypač svarbūs širdies stiprinimui.
Riešutai yra puikus omega-3 riebalų rūgščių ir vitamino E šaltinis, tačiau jie turi labai daug kalorijų. Visi riešutuose esantys riebalai, ir gerieji, ir blogieji, viename grame turi 9 kalorijas.
Jei jūs laikotės dietos, nevertėtų užkandžiauti riešutais - jais nesudėtinga persivalgyti. Vietoj to, naudokite skaldytus riešutus salotose ar troškiniuose.

Visi angliavandeniai yra dietos priešai.

Įvairių tipų angliavandeniai turi skirtingą poveikį organizmui. Kompleksiniai angliavandeniai, kurių gausu duonoje, bulvėse, ryžiuose ar makaronuose yra virškinami lėčiau, negu paprasti angliavandeniai, kurie gaunami su cukrumi.

Saldūs produktai greitai padidina cukraus kiekį kraujyje. Tačiau kai organizmas pasisavima reikalingą cukraus kiekį, perteklius keliauja ant klubų, šlaunų ir pilvuko... o tuomet, vėl norime kažko saldaus.
Tai užburtas ratas, todėl reiktų vengti saldžiųjų angliavandenių. Kompleksiniai angliavandeniai padeda pasisotinti ilgesniam laikui, todėl jie mums suteikia daugiau energijos ir yra mažiau kenksmingi kūno linijoms.

Vitaminas C yra puikus antioksidantas, todėl vartosiu jo daugiau.

Organizmui kiekvieną dieną reikia vitaminų ir mineralų, atlikti įvairioms medžiagų apykaitos funkcijoms. Antioksidantas vitaminas C apsaugo organizmą nuo laisvųjų radikalų žalos, todėl yra labai reikalingas. Tačiau daugiau ne visada reiškia geriau!
Laikantis dietų, dažnai pasitaiko, jog pradedamas jausti nuovargis, gali nusilpti imuninė sistema, todėl rekomenduojama vartoti vitaminą C. Tačiau per didelis vitamino C kiekis gali sukelti inkstų akmenligę. Esant visavertei mitybai šio vitamino pakankamai gaunama su maistu. Jo yra vaisiuose ir daržovėse, net bulvių porcija jūsų organizmą aprūpins vitamino C dienos norma.

Todėl jei valgote įvairų maistą ir dar papildomai vartosite vitamino C, galite jo ir perdozuoti. Vitamino C perdozavimas gali sukelti viduriavimą, skrandžio skausmą, pykinimą.

Sėkmingai numesiu svorio atsisakiusi riebalų.

Laikantis dietos, svarbus ne tik bendras kalorijų skaičius bet ir tai, kiek pasirinktame maiste yra riebalų. Tuo atveju, kai jūsų maiste nėra pakankamai organizmui reikalingų medžiagų, rizikuojate pakenkti sau. Štai kodėl nepatariama dietos metu visiškai atsisakyti riebalų. Per visą dieną vartojamo maisto sudėtyje turėtų būti bent 20-30 procentų riebalų.

Jei negausite riebalų iš maisto, tai organizmas pats pradės kaupti savo turimas riebalų atsargas. Pavyzdžiui, jei kasdien suvalgysite po vieną kilogramą cukraus, greitai pastebėsite, kad priaugote svorio, nors cukrus neturi nė gramo riebalų! Taigi, net ir tada, kai nesuvalgote nė gramo riebalų, galite net ir nutukti.

Negalima valgyti prieš miegą.

Daugelis galvoja, kad valgant vėlai vakare gana sparčiai priaugama svorio. Iš tikrųjų viskas priklauso nuo to, ką jūs valgote ir kokiais kiekiais. Jei jaučiate didelį alkį, geriau savęs nekankinti, o suvalgyti pavyzdžiui troškintų daržovių ar gabalėlį žuvies. Stiprus alkis, kaip ir didelis persivalgymas prieš miegą trikdo jūsų ramų poilsį, todėl atsikelsite neišsimiegojusi.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.