J. Leonavičiūte pataria: kaip atsikratyti streso ir įtampos nepakilus iš lovos

 (5)
Vietoj to, kad paspaudę snaudimo mygtuką ryte, skirkit sau 10 minučių tempimo pratimams. Tai puikus būdas pasikrauti energijos ir atsikratyti vakarykščio streso, įtampos arba atsigauti nuo nepatogios miego pozos.
Jolanta Leonavičiūtė
Jolanta Leonavičiūtė
© Asmeninio albumo nuotr.

Išbandykite šiuos penkis tempimo pratimus rytais, skatinančius kraujo apytaką ir paruošiančius kūną darbo dienai.

1. Dar sėdint lovoje, iškelkit abi rankas į viršų. Suimkit abiejų rankų pirštus, delnus nukreipkit į lubas. Ištieskit nugarą, tempkitės į viršų. Suskaičiuokit iki 10 ir tą patį padarykit pasilenkiant į šonus.

2. Kaklo ir pečių tempimas. Sėdint patogiai sukit galvą į vieną šoną, į kitą, aukštyn, žemyn, užlaikant po 20 sekundžių. Kelkit pečius į viršų, atgal ir nuleiskit. Kartokit tris kartus.

3. Stuburo sukimas. Puikus tempimas apatinės nugaros dalies atpalaidavimui. Atsigulkit ant grindų, sulenktas kojas sukit į vieną pusę, neatitraukiant pečių nuo grindų, tą patį į kitą pusę.

J. Leonavičiūte pataria: kaip <span style="color: #ff0000;">atsikratyti streso ir įtampos</span> nepakilus iš lovos
© Vida Press

4. Šlaunies tempimas, gulint ant žemės. Atsigulkit ant vieno šono, Sulenkit viršutinę koją ir tempkit ją paėmę už pėdos atgal. Tą patį padarykit atsigulus ant kito šono.

5. Atsigulkit ant nugaros, iškelkit vieną koją į viršų. Ir temkit ją į save, neatitraukiant nugaros nuo grindų.

Idėjos pusryčiams iš avokado

Pradėjus dieną su mankšta, pasigaminkite sau sveikus pusryčius.

Siūlome jums rytą pradėti nuo avokado, kuris yra puikus sveikųjų riebalų šaltinis. Daugybė tyrimų rodo, kad jis turi didelį teigiamą poveikį sveikatai ir tapo labai populiarus tarp sveikai besimaitinančių žmonių. Avokadas yra labai maistingas ir turi daugiau nei 20 įvairų vitaminų bei mineralų.

J. Leonavičiūte pataria: kaip <span style="color: #ff0000;">atsikratyti streso ir įtampos</span> nepakilus iš lovos
© Shutterstock nuotr.

Štai kelios pagrindinės priežastys, kodėl turėtumėte įtraukt avokadą į savo maisto racioną:

Jis turi daug organizmui reikalingų skaidulų
Avokadas mažina cholesterolio kiekį
Valgant kartu su kitomis daržovėmis ir vaisiais, avokadas padeda geriau įsisavinti maistingas medžiagas
Turi daug antioksidantų
Jis gali apsaugot nuo vėžio, palengvinti artrito simptomus
Pagalbininkas metant svorį
Tinkamai prinokęs avokadas yra labai skanus.

Pasidalinsiu keliais užkandžiais, kurie gaminami naudojant avokadą.
Perpjaukit avokadą per pusę, išimkit kauliuką ir įdėkit šaukštą grūdėtos varškės.

Pusę avokado sutrinkit, pagardinkit druska, pipirais, sumaišykit su keliomis krevetėmis ir tepkit ant pilno grūdo duonos.

Supjaustykit vieną avokadą kubeliais, įdėkit kelis šaukštelius tuno savo sultyse, pora virtų putpelių kiaušinių, kelis mažus pomidoriukus. Pagardinti druska, pipirais pagal skonį.

Pusė avokado, didelė sauja šviežių špinatų, bananas, pusė kriaušės, keli šaukštai graikiško jogurto, kokoso vandens 150 ml.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.