Būdai, kurie padės atsipalaiduoti po sunkios darbo dienos

Ne paslaptis, kad nuolat patiriamas stresas, poilsio trūkumas ir nesubalansuota mityba neigiamai veikia mūsų sveikatą ir grožį. Ir nors ne visada išvengsime streso ar viršvalandžių darbe, svarbu išmokti atsipalaiduoti.
© Shutterstock nuotr.

Pasak „Dove“ prekės ženklo atstovės Julijos Kravčenko (Julija Kravcenko), susikurti nuosavą poilsio oazę nesunkiai galime ir namuose ar net vonios kambaryje. 

Atpalaiduojanti vonia. Po sunkios dienos leiskite sau pasilepinti kvepiančia šilta vonia. Bent pusvalandį pamirškite rytojaus planus ar neatliktus darbus ir pagulėkite šiltoje vonioje. Šiltas vanduo padeda atpalaiduoti kūno raumenis ir atverti odos poras, kurios taip geriau pasisavina reikalingą drėgmę ir maistines medžiagas. Tuo tarpu raminančio aromato prausiklis ar dušo želė praskaidrina mintis. Pavyzdžiui, salsvas vanilės ar migdolų kvapas gerina nuotaiką ir žadina apetitą. Be to, vanilės ir migdolų ekstraktai rekomenduojami sausos odos priežiūrai – juose gausu vertingų maistinių medžiagų ir vitamino E. 

Atpalaiduojančios grožio procedūros. Stresas neigiamai veikia ir mūsų odą taigi, jei ja tinkamai nesirūpinsime, nuovargį išduos ne tik prasta nuotaika, bet ir išsausėjusi bei papilkėjusi oda. Kita vertus, paprastos ir malonios grožio procedūros padeda atsipalaiduoti. Taigi, skirkite truputį dėmesio savo odai palepinti, pavyzdžiui, švelniu masažu ir giliai drėkinančiu ar maitinančiu losjonu. 

Plaukų SPA. Sparčiai populiarėjantį plaukų SPA galima susikurti ir namuose. Ši maloni procedūra padės ne tik atsipalaiduoti, bet ir atkurti pažeistus plaukus bei apsaugoti juos nuo neigiamo aplinkos poveikio. Pavyzdžiui, kol mėgaujatės šilta vonia, palepinkite plaukus intensyviai maitinančia ir puoselėjančia kauke, o prieš formuodama šukuoseną vertingu drėkinančiu aliejumi. 

Energijos suteikiantis dušas. Jei laukia ilgas vakaras, pasilepinkite energijos suteikiančiu dušu. Vėsus vanduo ir gaivaus citrusų kvapo dušo želė padės pasisemti naujų jėgų ir tuo pat metu atpalaiduos mintis. Gaivus tropikus primenantis dušas puikiai tinka ir naujos dienos pradžiai – jis akimirksniu išsklaidys snaudulį ir praskaidrins nuotaiką. 

Mėgstama muzika. Mėgstamos muzikos klausymasis – tai laiko patikrintas būdas atsipalaiduoti. Susikurkite savo dainų sąrašą, kuriame būtų tik jūsų mėgstami nuotaiką keliantys įrašai, arba atpalaiduojančios lyriškos muzikos rinkinį, kurio galėtumėte klausytis vonioje. Dainuoti duše? Kodėl gi ne – daugeliui žmonių dainavimas kartu su trankia muzika padeda išsikrauti ir pamiršti slogias mintis.

Vakaro skaitiniai. Įsigykite naują intriguojančią knygą. O gal lentynoje liko nebaigtų skaityti istorijų? Gera knyga ne tik įtraukia į savo siužetą – pasirodo, maži ritualai atpalaiduoja ir organizmas pasiruošia ramiam nakties miegui. Mėgstamas filmas ar serialas – taip pat puikus būdas trumpam pamiršti rūpesčius. 

Skanumynai. Susikurkite mažą šventę ir pasimėgaukite savo mėgstamu patiekalu. Gražiai serviruokite stalą, uždekite žvakes ir mėgaukitės vakariene. Juk taip gera niekur neskubėti!
Sportas. Net ir tada, kai jaučiamės pavargusios, niekas geriau nepadeda prasiblaškyti kaip sportas. 

Tiesa, svarbiausia yra gera savijauta, todėl nereikia savęs kankinti siekiant geriausių rezultatų. Atsipalaiduoti po įtemptos dienos padės bėgimas gryname ore ar jogos užsiėmimai. Beje, fiziškai tvirtas kūnas lengviau ištveria ir stresines situacijas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (10)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (9)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.