Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo

 (12)
Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.
© Shutterstock

Antklodes galima įsigyti atskiras, prie vartymosi priprantama, bet naktinis riaumojimas gali išvesti iš proto. Tai žlugdo ne tik jūsų ramų miegą, bet ir kenkia knarkiančiojo sveikatai.

Senas liaudies patarimas, padedantis atsikratyti knarkimo, tai įsiūti žirnį nugaroje. Žinoma, ne ant odos, o pižamoje. O ką daryti jeigu vyras miega be viršutinių drabužių? Su lipnia juosta, juk neklijuosime žirnių ar jo nugaros...

Tuomet siūlome išbandyti šiuos metodus, kurie padės atsikratyti knarkimo ir jo sukeliamų bėdų. Lai naktys tampa tylios, ramios ir jokie miško žvėrys lovoj neriaumoja.

Prieš miegą venkite dalykų, kurie skatina knarkimą: alkoholio, migdomųjų, kavos ir riebaus maisto.

Jei jus kankina nemiga, pasikonsultuokite su gydytoju ar privalote gerti migdomuosius. Gal yra kitokių alternatyvų? Migdomieji savo sudėtyje turi medžiagų, kurios atpalaiduoja raumenis ir susiaurina kvėpavimo takus, o tai gali paskatinti knarkimą. Panašų poveikį turi ir alkoholis.

Reikia atsisakyti aukštų pagalvių ir stengtis miegoti ant šono. Kad neiškryptų stuburo kaklinė dalis, įsigykite specialią ortopedinę pagalvę. Taip pat padeda grikių lukštais pripildytos pagalvės, jos gana kietos, tačiau ilgainiui priprantama ir nebenorima grįžti prie minkštų pagalvių.

Jeigu knarkiate dėl trumpalaikio nosies paburkimo, slogos, prieš eidami miegoti skalaukite burną pipirmečių nuoviru. Jis padeda sumažinti nosies gleivinės paburkimą. Tai ypač veiksminga priemonė, jeigu sloga yra laikina ar ją sukėlė alergija.

Ramiu ir kokybišku poilsiu reikia rūpintis ir prieš miegą. Todėl atlikite kelis pratimus, kurie sutvirtina raumenis esančius aplink kvėpavimo takus.

Iškiškite liežuvį kiek tik galite ir laikykite 10 sekundžių, tuomet atpalaiduokite. Pakartokite pratimą 10 kartų.

Pabandykite liežuviu paliesti savo smakrą, tuomet gražinkite į pradinę padėtį. Pakartokite 10 kartų.

Kiek įmanoma plačiau nusišypsokite. Užfiksuokite savo šypseną ir palaikykite 10 sekundžių. Kartokite pratimą tiek kartų per dieną, kiek tik įmanoma. Nusišypsoti juk nesunku :)

Plačiai praverta burna kaip įmanoma greičiau dainuokite „la la la". Pratimą atlikite bent 20 sekundžių. Puiki vieta pratimui atlikti - vonia.

Prieš miegą pagulėkite karštoje vonioje arba išsimaudykite po šiltu dušu. Karštas ir drėgnas oras sudrėkina išsausėjusius sinusus, todėl sumažina knarkimo galimybę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (8)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?

Naudingiausi kambariniai augalai nuo nemigos, galvos skausmo, virusų (5)

Namuose esanti įvairi technika - kompiuteriai, spausdintuvai, televizoriai, kondicionieriai ir t.t. - ora paverčia negyvu. Apsaugoti aplinką nuo žalingo poveikio bei palaikyti namuose švarų orą padės augalai-sanitarai.

Koks moters kvapas labiausiai atstumia vyrus? (44)

Sakote, saldus gėlių aromatas? O gal cukraus vata ar kadagiais dvelkiantis aromatas? Ne - yra kvapas, kuris labiausiai dirgina vyro uoslę.

Kokias ligas išduoda nemalonus kūno kvapas? (14)

Ko gero kiekvienas mūsų yra patyręs, ką reiškia būtų tuo žmogumi, kuris skleidžia nemalonų kvapą patalpoje – galbūt po itin intensyvios treniruotės, o gal po to, kai pietums valgėte mėsainį su svogūnais.

Sisiojimo reikaliukai: kas rodo, kad turi rimtų problemų? (4)

Stebėdamos savo šlapimą galite išvengti įvairių sveikatos sutrikimų ir užkirsti kelią rimtoms ligoms.

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (25)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (9)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (30)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.