Kaip masalas turistus į šalį priviliojantis šūkis, pasirodo, gana retas atvejis. Skaitant turizmo šūkius susidaro įspūdis, kad kai kurių valstybių reklamos specialistai pasidarbavo iš peties, o kiti, užuot pasitelkę išmonę ir fantaziją, kliovėsi paprasčiausia aliteracija – su žodžių skambesiu susijusią priemonę.
Paklausykite: „Incredible India“, „Beautiful Bangladesh“, „Pristine Paradise Palau“, „Brilliant Barbados“.
Toliau pateikti dešimties pavyzdinių ir nesektinų šūkių sąrašai. Lietuva, deja, atsidūrė tarp pastarųjų.
10 geriausių turizmo šūkių
Džibutis – „Djibeauty“ (neišverčiamas žodis, nuo angliško šalies pavadinimo (Djibouti) tesiskiriantis pora raidžių, sudurtas iš DJI – Džibučio ISO kodo – ir angliško žodžio „beauty“ – grožis)
Škotija – „Unikali dvasia“ (A spirit of its own)
Marokas – „Daug daugiau“ (Much mor) (nebaigtas žodis „mor(e)“ – nuoroda į šalies pavadinimą)
Žaliojo Kyšulio Respublika – „Jokio streso“ (No stress)
Graikija – „Amžina klasika“ (All time classic)
Latvija – „Geru reikia mėgauti lėtai“ (Best enjoyed slowly)
Argentina – „Ritmas tavo tempu“ (Beats to your rhythm)
Norvegija – „Įkvėpta gamtos“ (Powered by nature)
Austrija – „Atvyk ir atgyk“ (Arrive and revive)
Turkija – „Būk mūsų svečias“ (Be our guest)
10 prasčiausių turizmo šūkių
Vengrija – „Įsitikink, kad Vengrija – daugiau nei tikėjaisi“ (Think Hungary more than expected)
Slovakija – „Pakeliauti po Slovakiją – gera mintis“ (Travel in Slovakia - good idea)
Lietuva – „Gražu, kas natūralu“ (Real is beautiful)
Tunisas – „Apsilankyčiau Tunise“ (I feel like Tunisia)
Kipras – „Kipras tavo širdyje“ (Cyprus in your heart)
Hondūras – „Čia yra visko“ (Everything is here)
Ekvadoras – „Viskas, ko tau reikia – tai Ekvadras“ (All you need is Ecuador)
Urugvajus – „Natūralusis Urugvajus“ (Uruguay natural)
Kataras – „Kur svajonės pildosi“ (Where dreams come to life)
Liuksemburgas – „Patirk netikėtumų Liuksemburge“ (Live your unexpected Luxembourg)