„Asmeninis prekės ženklas yra žmogaus reputacija, – sako Kotryna. – Visa tai, kas sudaro žmogaus įvaizdį: išvaizda, drabužiai, kaip jis kalba, kodėl kiti žmonės jį atsimena. Ar jį sieja su tam tikrais įvykiais, temomis, išvaizdos detalėmis...

Šiandien svarbu turėti stiprų ir gerai apgalvotą įvaizdį virtualioje erdvėje, ypač dėl karjeros tikslų. Statistika rodo, kad apie 80 proc. žmonių mus pirmą kartą sutinka virtualiai. Darbdaviai ar atrankų specialistai pirmiausia peržiūri kandidato į darbo vietą profilį socialiniame tinkle „LinkedIn“ ir tik tada nusprendžia, ar skambinti, kviesti pokalbiui, bendrauti toliau“, – pasakoja „WoW university“ lektorė.

„Su kiekvienu mėnesiu daugėja įmonių, prašančių pagelbėti, kuriant darbuotojų įvaizdžius „LinkedIn“ platformoje, – kalba įmonės „Linkedist“ bendraįkūrėja. –Suvokdami, kokia svarbi šiandien tapo virtuali erdvė, darbdaviai rūpinasi, kaip čia atrodo jų darbuotojai – juk tai jie yra įmonės veidas. Jeigu darbuotojų profiliai yra stiprūs ir tvarkingi, susidaro įspūdis, kad įmonė jais rūpinasi – darbdavys taip apie save kuria gerą reputaciją. Kartais net iškyla dilema: kaip padaryti, kad darbuotojas virtualioje erdvėje atrodytų gerai, bet jo nepersiviliotų kita įmonė“, – šypsosi K. Kurt.

– Kotryna, ar iš tiesų darbdaviai, samdydami darbuotoją, teikia prioritetus tiems, kurie aktyvesni socialiniuose tinkluose? Kodėl?

– Tikrai taip. Kaip jau minėjau, darbdavys ar atrankų specialistas, prieš nuspręsdamas, ar susiekti su kandidatu, įvertina jo profilį. Jei viskas tvarkingai, gražiai surašyta, tikėtina, kad žmogus sulauks skambučio.

Dar vienas įdomus faktas – jeigu į vieną darbo vietą pretenduoja du kandidatai ir vienas turi geresnį išsilavinimą bei daugiau patirties, o kitas didesnį pažinčių ratą socialiniame tinkle, labai tikėtina (pati esu su tuo susidūrusi), kad darbdavys pasirinks pastarąjį.

Šiandien darbdaviai laikosi nuomonės, kad įgūdžių galima greitai išmokyti, o štai pažinčių rato taip greitai nesukursi. Įmonė tai mato kaip didelį privalumą tiek dėl galimybės pasiekti naujus klientus, tiek dėl savo įvaizdžio stiprinimo.

– Teko girdėti ir tai, kad socialiniuose tinkluose aktyvesni žmonės susideri dėl didesnių atlyginimų. Kiek, jūsų nuomone, tame tiesos?

– Taip. Manau, logiška, jog darbuotojo vertė pakyla, jei jis 

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)