Šiemet F-1 komandos bei pilotai susidurs su dideliais pokyčiais – į automobilius bus montuojami nauji 1,6 l V6 turbo varikliai. Pakis ne tik motorai, bet ir pačių automobilių išvaizda. Tad nieko keisto, jog visi dalyviai norės bandymų metu įveikti kuo daugiau ratų, kad geriau pažintų ne tik naująsias jėgaines, bet ir pačius automobilius.

Žinoma, per pirmas dvi važiavimų dienas sportininkai nesieks kuo greičiau įveikti vieną trasos ratą. Jų tikslas bus patikrinti naujųjų variklių bei elektronikos darbą.

Bandymams dar neprasidėjus visų akys nukryps į dvi komandas – „Mercedes“ ir „Red Bull“. Pastaroji ir jos kol kas viešai nepademonstruotas automobilis kelią didžiausią susidomėjimą ne tik tarp F-1 fanų, bet ir tarp paties sporto specialistų.

Variklių keliamas garsas – F-1 dalis. Tad daugelis su nekantrumu laukia tos akimirkos, kai galės išgirsi kaip „skamba“ lenktynių trasoje naujieji turbinomis apginkluoti V6 motorai.

Naujosios jėgainės turės įtakos pilotų vairavimo stiliams. Didesnis variklio sukimo momentas, daugiau darbo už automobilio vairo. O kad viskas būtų dar sudėtingiau, sportininkai turės galvoti ne tik apie tai, kaip išvengti vis prasisukti norinčių galinių ratų, bet ir apie degalus, kurių šiemet per lenktynes bus leidžiama sunaudoti tik 100 kg.

Nereiktų pamiršti ir naujųjų „Pirelli“ padangų, kurios šiemet bus kietesnės ir sunkesnės. Italų kompanijos atstovai tikisi, jog bent kartą bandymų metu savo naująją produkciją pavyks išmėginti ant šlapios trasos dangos.

Pirmosios bandymų dienos – tai tik atsargus apšilimas prieš iššūkių ir įvykių kupiną sezoną. Nors komandos intensyviai dirbs visas keturias Cherese vyksiančių važiavimų dienas, niekas nesistengs perlipti kitiems per galvas. Kaip jau sakė ne vienas F-1 pasaulio atstovas – nugalėtoją šiemet lems ne automobilio greitis, o technikos patikimumas.