Kaip skelbia "The Independent", žuvusių yra trys.

Nelaimė įvyko netoli Porinjo miestelio, traukiniui važiuojant iš Galisijos miesto Vigo į Portugaliją.

Galisijos pareigūnai nurodė, kad per trijų vagonų traukinio, vežusio apie 65 žmones, avariją žuvo trys žmonės.

Televizijos reportaže matėsi vienas ant šono nuvirtęs vagonas, o traukinio priekis buvo smarkiai sulаmdytas.

Į avarijos vietą nuskubėjo greitosios pagalbos automobiliai ir sraigtasparniai.

Ispanijos geležinkelių bendrovė „Adif“, atsakinga už tą liniją, nurodė, kad avarija įvyko apie 9 val. 30 min. vietos (10 val. 30 min. Lietuvos) laiku, traukiniui nepasiekus Porinjo stoties.

„Šis kelias labai tiesus“, – pabrėžė bendrovės atstovė.

Vietos dienraščio „La Voz de Galicia“ paskelbtose nuotraukose matosi medikai, teikiantys pagalbą keleiviams stoties platformoje.

Įvykio liudininkas Ramonas Gonzalezas (Ramonas Gonsalesas) sakė Ispanijos televizijai, kad pasigirdo „labai garsus trenksmas“.

„Buvo pilna juodų dūmų, – vyras sakė telefonu. – Bėgiai ten tiesūs ... taigi, tai nėra normalu.“

„Čia esama kažkiek sužeistųjų, bet jų būklė nelabai sunki – sunkiai sužeisti žmonės buvo greitai evakuoti“, – pabrėžė R.Gonzalezas.

Savo pranešime Ispanijos geležinkelių bendrovė „Renfe“ nurodė, kad traukinys priklauso Portugalijai, o jo mašinistas yra tos pačios šalies pilietis. Kompanija pridūrė, kad geležinkeliu, kuriame įvyko avarija, sustabdytas traukinių eismas.

Vietos žiniasklaida pranešė, kad mašinistas buvo tarp aukų, bet pareigūnai kol kas to nepatvirtino.

Nustatyta, kad tas traukinys į posūkį įvažiavo dvigubai didesniu greičiu negu leistina.

Per ikiteisminį tyrimą buvo padaryta išvada, kad avarijos priežastimi tapo mašinisto neatidumas, nes jis tuo metu kalbėjosi telefonu su traukinio konduktoriumi.

Mašinistui buvo pateikti kaltinimai dėl netyčinio nužudymo, bet jis buvo paleistas už užstatą.

2013 metais įvyko viena didžiausia visų laikų geležinkelio katastrofų Ispanijoje, kai traukiniui nulėkus nuo bėgių posūkyje ir įsirėžus į betoninę sieną Santjago de Kompostelos miesto pakraštyje žuvo apie 80 žmonių, o dar 144 buvo sužeisti.

Nustatyta, kad tas traukinys į posūkį įvažiavo dvigubai didesniu greičiu negu leistina.

Per ikiteisminį tyrimą buvo padaryta išvada, kad avarijos priežastimi tapo mašinisto neatidumas, nes jis tuo metu kalbėjosi telefonu su traukinio konduktoriumi.