Reklama

Valgau ir plonėju: Melanie Griffith rekomenduojama žuvies dieta

 (1)
Žuvis nuo seno žinoma kaip vienas naudingiausių maisto produktų žmogaus organizmui. Tai maistas, kurį valgydami galime nesukti galvos, kad priaugsime svorio. Žuvies dietos laikėsi Melanie Griffith (per 3 savaites ji atsikratė 5 kilogramų) ir ją rekomenduoja visoms moterims, norinčioms sveikai sulieknėti.
© Shutterstock nuotr.

Žuvis – lengvai pasisavinamų baltymų šaltinis, mineralinėmis medžiagomis bei vitaminais lenkiantis net mėsą, todėl puikiai tinka tiems, kurie svajoja atsikratyti nereikalingų kilogramų. Beveik visos žuvys bei jūros gėrybės turi nuo 0,2 iki 35 proc. riebalų, jų sudėtyje yra itin vertingų organizmui polinesočiųjų riebalų rūgščių, vitaminų A, D, C, PP, E, B, lengvai virškinama ir pasisavinama organizmo. 

Žuvies dieta labai naudinga, nes numesti kilogramai daugiau negrįžta, išvalomas organizmas ir stabilizuojama medžiagų apykaita. Ar slapčia nesvajojote apie mitybos planą, kuris leis sočiai pavalgyti, bet tuo pačiu ir pasitarnaus dailiai figūrai?

Nuotr. Shutterstock

PASIRUOŠIMAS DIETAI:

Žuvies dieta, kaip ir bet kokia kita, reikalauja išankstinio pasiruošimo. Negalima staiga jos pradėti laikytis. Maždaug prieš 57 dienas reikia pradėti palaipsniui mažinti savo įprastas porcijas, kad prisitaikytumėte prie pasirinktos dietos principų. Tuomet laikytis apribojimų pagal nurodytąsias rekomendacijas bus daug paprasčiau.

TAISYKLĖS:

1. Iš valgiaraščio reikės visiškai išbraukti cukrų, miltinius ir konditerijos gaminius, alkoholinius gėrimus.

2. Norėdamos pasiekti trokštamą rezultatą, būtinai turėsite griežtai laikytis dietos, tai yra vartoti būtent tuos produktus ir būtent ta tvarka, kokie jie yra nurodyti.

3. Per visą dieną tarp maisto produktų vartojimo dar reikia išgerti 1,52 litrus vandens, pagardinto citrinos sultimis.

4. Žuvyje esančios omega-3 riebiosios rūgštys spartina medžiagų apykaitą, jei norite palaikyti dietos rezultatus, neišbraukite jos iš savo valgiaraščio. 

5. Jaudinatės, kad dieta pakenks jūsų psichologinei savijautai? Galite nusiraminti. Statistika rodo, kad šalyse, kuriose valgoma daugiau žuvies (Suomijoje, Viduržemio jūros regiono šalyse, Japonijoje), depresijos lygis yra kur kas mažesnis nei Europoje. 

6. Primename, kad prieš laikantis bet kokios dietos, būtina pasitarti su gydytoju, ypač tuo atveju, jei žmogus serga kokiais nors lėtiniais susirgimais.

ŽUVIES DIETA

Holivudo žvaigždė Melanie Griffith tvirtina, kad jai liesėti padeda žuvis ir kasdienis mankštos. Pilna lėkštė krevečių ir įvairios pakeptos ant žarijų jūros žuvys tapo jos kasdieniais patiekalais. Mėsos ji valgo labai nedaug. Štai kokius patiekalus siūlo garsioji aktorė ir legendinio Antonio Banderaso buvusi mylimoji.

PUSRYČIŲ VALGIARAŠTIS:

a) du gabalėliai juodos duonos, salotos su pomidorais ir agurkais, 50 g tuno savose sultyse;

b) 25 g nesaldintų dribsnių su pienu, vienas nedidelis bananas, 2 šaukštai medaus;

c) 50 g sardinių savo sultyse arba pakeptų orkaitėje su žolelėmis, salotos su pomidorais ir agurkais, stiklinė citrinos sulčių;

d) minkštai virtas kiaušinis, 50 g lašišos (pakeptos orkaitėje su Viduržiemio jūros prieskoniais), 2 pomidorai.

Nuotr. Shutterstock

PIETŲ VALGIARAŠTIS:

a) 150 g bet kokių jūros gėrybių (krevečių, krabų, moliuskų ir pan.), lengvai pakeptų su aliejumi ir prieskoninėmis žolelėmis, didelė porcija salotų iš žalių daržovių, pagadintų citrinos sultimis;

b) 100 g konservuoto tuno arba orkaitėje keptos lašišos, didelė porcija salotų iš žalių daržovių, pagadintų citrinos sultimis;

c) nedidelis keptas upėtakis arba 2 nedidelės plekšnės, keptos orkaitėje su žolelėmis, didelė porcija salotų iš žalių daržovių, pagadintų citrinos sultimis;

d) 34 žuvies kotletai (iš lašišos), didelė porcija salotų iš žalių daržovių, pagadintų citrinos sultimis, keli šaukštai ryžių;

Papildomai prie pietų į dienos racioną atkeliauja švieži vaisiai (pasirinkti) – obuolys, apelsinas, kriaušė, dvi slyvos arba nedidelis bananas.

Nuotr. Shutterstock

VAKARIENĖS VALGIARAŠTIS:

a) žuvies sriuba (daržovės, žuvies gabalėliai, prieskoniai, pomidorų pasta);

b) žuvies maltinukas, 30 g žaliųjų žirnelių, 50 g ryžių, nedidelė porcija salotų iš žalių daržovių;

c) 250 g ant grotelių keptos vištos be odos, šparaginės pupelės, 2 pomidorai, didelė porcija žalių salotų pagadintų citrinos sultimis, stiklinė natūralaus jogurto;

d) 75 g neriebios keptos mėsos su padažu arba apkepėlė iš 150 g baltos žuvies, svogūno galvutės, pomidorų ir prieskonių, 125 g su lupenomis virtų bulvių;

e) 150 g bet kokios žuvies (tinka ešerys, upėtakis, skumbrė), apvoliotos džiūvėsiuose ir apkeptos folijoje pridedant skiltelę citrinos, žolelių prieskonių, 2 pomidorai, didelė porcija žalių salotų pagadintų citrinos sultimis.

Dalyvaukite 1000receptų ir Santa Maria žaidime, sužinokite, kokie žuvies prieskoniai gaminant žuvies patiekalus jums tinka labiausiai ir laimėkite prieskonių rinkinius.

Nuotr. Shutterstock

Užsakymo nr.: PT_66393732

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.