Riebalus deginanti kaukė nuo celiulito su įvyniojimu!

 (2)
Šaipiausi iš vištų šlaunelių pakuotėse, bet ir pati tokia nutariau tapti vieną vakarą. Tik ne su šaldymo, o su kaitinimo efektu.
© Shutterstock nuotr.

Pradėjau lankyti kalanetiką, tačiau supratau, jog vien sporto neužtenka, kad jausčiausi geriau ir būčiau labiau patenkinta dailėjančiu ir tvirtėjančiu kūnu.

Pulsavimo pratimai išties padėjo sutvirtinti rankas, pilvą, atptirpo riebalai nuo klubų.

TAIP PAT SKAITYKITE:
Obuolienė su žaliąja citrina ir imbieru
Kaukės sausai veido odai
DIETA pilvui ir klubams: per 3 savaites - nuo 4 kg

Kai pradėjau sportuoti, iškart atsirado maisto filtras - nebenorėjau bet ko valgyti. Juk ne tam sportuoju dukart per savaitę, kad užterščiau organizmą ir sunaikinčiau kruopščiai išpulsuotus rezultatus. Ėmiau labiau save gerbti ir atidžiau sekti, ką dedu į burną ir ką noriu valgyti tą akimirką.

Norėdama efektyvesnio ir greitesnio rezultato, dar ėmiausi iš naminių grožio procedūrų. Vienos iš jų receptą pasakė draugė iš kalanetikos grupės. Ši kaukė suaktyvina kraujotaką, oda tampa lygesnė, celiulitas tampa ne toks pastebimas.

Taigi dalinuosi su jumis išmėginta kauke nuo celiulito:

Reikės:
3 šaukštų garstyčių miltelių,
po 4 lašus eterinių aliejų - greipfrutų, citrinų, apelsinų, rozmarinų,
1 šaukštas medaus,
1 šaukštas aliejaus (patariame alyvuogių),
1 šaukštas vandens. (kad geriau išsimaišytų).

Gaminimas. Iš visų indredientų pagaminkite košelę ir tepkite ją ant probleminių vietų - šlaunų, pilvo, klubų.

Apsivyniokite maistine plėvele, apsimaukite medvilnines kelnes (ar tampres) ir gulėkite.

Deginimas baisinis, todėl valandos neištempiau, tik 20 minučių. Kraujotaką taip suaktyvėja, kad oda spirga, gražėja, lyginasi. Paskui tą laiką galima pamažu ilginti iki 1 valandos.

Tokį įvyniojimą darykite 2-3 kartus per savaitę. Mėnesio neužteks, reikės bent pusmečio. Tik atsargiai - nenusisvilinkite odos! Mylėkite save, bet saugiai kaitria šiluma.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.