PRIEŠ MIEGĄ atsisakiau vieno dalyko – jūs irgi taip darysite

 (12)
Nuo pat vaikystės prieš miegą mama mus rengdavo naktiniais marškiniais, pižamomis, vėliau apatiniais. Aš net negalvojau, kad gali būti kitaip!
<strong>PRIEŠ MIEGĄ</strong> atsisakiau vieno dalyko – <strong style="color: #ff0000;">jūs irgi taip d<span style="color: #ff0000;">arysite</span></strong>
© Fotolia nuotr.

Prieš porą mėnesių ginekologas rekomendavo man miegoti nuogai. Miegas be apatinių yra naudingas ne tik moterims, bet ir vyrams! Tai yra geriausia prevencija nuo įvairių infekcijų. Bakterijos, patekusios ant sauso intymių kūno dalių paviršiaus, neišgyvena ir žūsta.

Pienligei kelią galima užkirsti taip pat atsisakius kelnaičių. Net ir nedidelis, bet visą naktį trunkantis spaudimas, veržimas pilvo srityje ilgainiui gali turėti nemalonių pasekmių. Todėl pilvo srities raumenys, užuot atsipalaidavę, įsitempia ir nepailsi. Miegodama nuoga šių nemalonumų išvengsi, o kartu ir užtikrinsi puikią moteriškų negalavimų profilaktiką: mažiau vargins PMS ir mėnesinių sukelti pilvo skausmai, normalizuosis mėnesinių ciklas.

Vyrams miegas be apatinių svarbus dėl kitos svarbios priežasties. Nevaisingumas ir mažas spermatozoidų aktyvumas yra dažnai susijęs su genitalijų perkaitimu. Todėl kam šis klausimas yra aktualus, rekomenduojama atsisakyti mėgstamų kelnaičių ir savo riešutėlius laikyti vėsiai.

Miegoti nuogiems rekomenduojama visiems, turintiems miego problemų. Tai palengvina miego procesą ir leidžia lengvai pabusti ryte.

Miegas be drabužių padeda išspręsti kai kurias dermatologines problemas: miego metu nėra prakaitavimo, oda lieka švari visą naktį, sumažėja dirginimas.

Kai miegi nuoga, kūnui garantuojamas visiškas poilsis. Kraujas organizme teka laisvai, visi organai, o ypač oda, geriau aprūpinami maisto medžiagomis, gerėja skysčių apykaita, normalizuojasi riebalų ir prakaito liaukų veikla. Todėl ryte prabusi ne tik žvalesnė, bet ir gražesnė: džiaugsiesi skaistesne, lygesne oda, išvengsi paburkimų.

<strong>PRIEŠ MIEGĄ</strong> atsisakiau vieno dalyko – <strong style="color: #ff0000;">jūs irgi taip d<span style="color: #ff0000;">arysite</span></strong>
© Shutterstock nuotr.

Jei miegi per šiltai, neleidi kūnui pakankamai atvėsti miego metu. Natūraliai kūno temperatūra įmigus gali kristi net 2 laipsniais. Jei kūnas naktį lieka šiltas, sutrinka melatonino - hormono, stabdančio senėjimo procesus, išsiskyrimas. Kai miegi tamsioje, maloniai vėsioje aplinkoje, melatoninas pradeda skirtis nukritus kūno temperatūrai. Jis skatina ląstelių regeneracijos procesus, taigi per naktį atsinaujina dauguma tavo kūno audinių.

Be to, šalia miegant nuogai partnerei, bus laimingas kiekvienas vyras. Juk visą naktį galima mėgautis mylimo žmogaus prisilietimais, odos aromatu. Kai jūsų kūnai liečiasi tiesiogiai, oda prie odos, organizme išsiskiria daugiau oksitocino. Šis hormonas reguliuoja nuotaiką, mažina streso ir depresijos lygį, stiprina jūsų tarpusavio ryšį, abu jaučiatės patogiau ir jaukiau. Odos kontaktas sukuria intymumą, maloniai stimuliuoja nervų sistemą. O štai ir bonusas - didėja geismas bei galimybė pasiekti orgazmą!

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.