Dietologų patarimų TOP 25 (užtvirtink, ką pasiekei!)

 (17)
Jei norite, kad dietomis bei judėjimu pasiektas figūros rezultatas jus ilgai džiugintų, reikės palaikomosios programos.
© Shutterstock nuotr.

Jums pravers dietologų bei fitneso specialistų rekomendacijos. Būtų idealu, jeigu tartumėtės su savo dietologu. Tačiau bet kokiu atveju ši portale hochu.ua rasta atmintinė padės palaikyti sveikos ir normalios išvaizdos formas:

1. Per dieną išgerkite ne mažiau kaip 2 litrus negazuoto vandens.
2. Jokio alkoholio! Jei būna aplinkybių, leidžiama nebent taurė raudono sauso vyno per dieną.
3. Kad ryte virškinamasis traktas „užsikurtų", ant tuščio skrandžio išgerkite 1 stiklinę vandens.
4. Likus pusvalandžiui iki kiekvieno valgio, išgerkite stiklinę vandens. Po valgio galite gerti ne anksčiau kaip praėjus 40 minučių.
5. Valgykite 5-6 kartus per dieną.
6. Paskutinis dienos valgymas turi būti likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki miego.
7. Arbatą ir kavą gerkite be cukraus ir priedų (pieno, grietinėlės).
8. Bulves valgykite ne dažniau kaip 2 kartus per savaitę, ir tik virtas arba keptas (košės - ne).
9. Atsisakykite vynuogių ir bananų.
10. Kartą per savaitę darykite iškrovos dieną - obuolių, kefyro, vandens ir pan.


Shutterstock nuotr.

11. Širdies ir kraujagyslių sistemos aktyvumo pikas apie 18 valandą, todėl sportuoti patariame būtent nuo šio laiko.
12. Ryte ir vakare darykite mankštą - taip pagreitinsite medžiagų apykaitą.
13. Nuo 17 iki 21 valandos - idealus metas sportuoti (žiūrėkite 11 punktą.).
14. Visuomet valgykite pusryčius. Jie turi būti subalansuoti.
15. Pietums rinkitės sriubą, sultinį, salotas, virtą liesą mėsą, daržoves, vaisius.
16. Priešpiečiams galite valgyti jogurtą, salotas, virtą liesą mėsą, daržoves, gerti kefyrą
17. Vakarienei - lengvos salotos, varškė, jogurtas arba nedaug troškintų daržovių.


Shutterstock nuotr.

18. Vaisius geriau valgyti pirmoje dienos pusėje.
19. Nepatariama valgyti keptų, rūkytų ir riebių patiekalų bei prieskonių.
20. Salotas gardinkite jogurtu, liesa grietine arba alyvuogių aliejumi.
21. Atsisakykite pusfabrikačių, greito maisto, saulėgrąžų, sūdytų riešutų, bulvių traškučių, saldžių ir energinių gėrimų - taip pat.
22. Iš miltinių - tik rupių miltų duona ir juoda.
23. Valgykite mažomis porcijomis - ne daugiau kaip 200 g vieno valgymo metu.
24. Valgykite arbatiniu šaukšteliu iš mažos lėkštutės.
25. Pirmoje dienos pusėje palepinkite save juoduoju šokoladu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.