Apranga, paslepianti figūros trūkumus (foto)

 (3)
Nėra ko nusiminti, jei figūra – ne kaip modelio ant viršelio. Išmoningai parinktas drabužis pridės, ko reikia, ir nuims, ko nereikia.
© Shutterstock nuotr.

Sumaniai žaisdamos drabužiais, raštais, sluoksniais, aksesuarais galite sukurti proporcingą figūrą. Paplūdimyje visi vienodi, o kai esame su drabužiais, stengiamės parodyti save iš kuo geriausios pusės. Nepriversi moters užsivilkti serafano, kuris ją akivaizdžiai storina. Nebent tai būtų moteris, kuri žūt būt siekia priaugti nors kažkiek kilogramų.

Platūs pečiai. Tikrai nebūtina slėpti viso kūno po drabužiais. Tik įsidėmėkite, kad tabu - plačios rankovės. Taip pat vertėtų vengti tokios kombinacijos - siauros kelnės ir platus viršutinis drabužis (švarkas, tunika, palaidinė). Tai dar labiau pabrėš pečių plotį.
Tegul jūsų aprangoje būna bent keletas stambių detalių - jos subalansuos jūsų figūrą. Pavyzdžiui, sijonas su didelėmis gėlėmis ar su kitos spalvos raukinių juosta.

Platūs klubai. Segėkite sijonus iki kelių, pageidautina rinktis ne pieštuko, o trapecijos formos, lengvai krintančius. Viršutiniai drabužiai turi išryškinti jūsų krūtinę ir kaklą, taigi pravers raukiniai, karoliai, skarelės (gal net kelios eilės). Moterys plačiais klubais turėtų vilkėti laisvai priglundančio silueto, o ne aptemptus drabužius. Reikėtų atsisakyti trumpų švarkelių ir sijonų.


Salma Hayek.

Pilnos rankos. Neslėpkite jų palaidinėse ar suknelėse aptemptomis rankovėmis - toks drabužis tik dar labiau išryškina rankų formą bei kontūrus (pabrėžia „mėsas", dėl kurių kompleksuojate). Vilkėkite drabužius plačiomis rankovėmis iš peršviečiamo audinio. Vienas iš variantų - gaubkitės plačiu šaliu arba ponču.

Pilna talija. Ją galima vizualiai suploninti, jei rinksitės drabužius paaukštintu arba pažemintu liemeniu. Taip pat spintoje privalote turėti laisvo silueto drabužių. Tų, kuriems reikalingas diržas arba su akcentuota liemens linija (pavyzdžiui, sudurtinė suknelė) geriau atsisakykite.

Didelė krūtinė. Sureguliuoti kūno proporcijas padės viršutinis drabužis su iškirpte. Idealiai tiks V formos ar apvali gili iškirptė. Stenkitės nedėvėti viršutinių drabužių iš šiurkščių, „kietų" ar aptemptų audinių uždaru kaklu (be užsegimo ir apykaklės).


Oprah Winfrey.

Itin liekna figūra. Jei gamta jūsų neapdovanojo apvaliomis formomis, tai nereiškia, jog negalite atrodyti moteriškai. Vilkėkite ryškių spalvų drabužius su originaliais raštais. Apimties jūsų figūrai suteiks plačios rankovės ir nėriniai. Aptemptų drabužių taip pat geriau vengti - jie išryškins jūsų beklubę figūrą.


Gwyneth Paltrow.

Probleminės" kojos. Jos itin pilnos, liesos ar kreivos? Atsisakykite trumpų sijonų ir šortų. Segėkite pailgintus sijonus, vilkekite sukneles. Kelnės tegu būna laisvos, ne siaurėjančios.

Maža krūtinė. Tokioms moterims geriau vilkėti viršutinius drabužius su pridedamomis kišenėmis arba raukiniais krūtinės srityje. Nereikėtų rinktis plonų, figūrą išryškinančių megztinių, palaidinių be užsegimo ar apykaklės. Kad viršutinė kūno dalis įgytų apimties, rinkitės drabužius su kelių eilių nėriniais, taip pat raukiniais ties susegimo linija.


Tilda Swinton.

Siauri klubai. Juo paplatins lengvai krintantys ilgi sijonai. Pirmenybę teikite drabužiams su plačia juosmens linija (gali būti ir diržas) - jie pabrėš jūsų taliją, o klubai atrodys apvalesni. Atsisakykite aptempto silueto drabužių. Dar viena kenksminga jūsų figūrai kombinacija - siauras sijonas arba kelnės ir aptemptas džemperis, megztinis.


Diane Kruger.

Plokščias užpakaliukas. Jūsų drabužiai neturėtų aptempti klubų. Pirmenybę teikite rauktiems sijonams arba sijonams su klostėmis, švarkeliams ar palaidinėms iki talijos.
Taip pat geriau nederinti aptemptų kelnių su džemperiu, taip pat kaip ir nesusikišti palaidinės į sijoną. Paltus ir lietpalčius rinkitės plačius, su plačiu diržu.

Trumpas kaklas. Vizualiai kaklą pailginsite trumpų plaukų šukuosena (iki pečių) - taip kaklas atrodys grakštesnis. Vilkėkite palaidines ar sukneles gilia iškirpte. Stati apykaklė ar drabužis visai be jos - ne jūsų variantas. Taip pat venkite ryšėti skareles.

Ilgas kaklas. Jį sutrumpins ilgų plaukų šukuosena. Dėvėkite drabužius aukšta atverčiama apykakle, taip pat palaidines stačiu kaklu. Galite drąsiai ryšėti skareles, puoštis karoliais ir segėmis. 


Penelope Cruz.

AFP/Scanpix nuotr.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.