Valgau ir plonėju

 (9)
Nesusilaikau naktimis neužsukusi į šaldytuvą. Tad nusprendžiau jį pripildyti kalorijas deginančiu maistu.
Arbūze esantis vanduo skrandyje užpildo vietą, paliktą maistui, tad tikimybė, kad po to prisikimšite, sumažėja
Arbūze esantis vanduo skrandyje užpildo vietą, paliktą maistui, tad tikimybė, kad po to prisikimšite, sumažėja
© Shutterstock nuotr.

Vis dėlto yra gerų dalykų šiame pasaulyje... Perskaičiusi straipsnelį tinklapyje Bettyconfidential.com, supratau, kad maisto parduotuvės  greitai nustos būti mane per pilnatį aplankančių košmarų priežastimi. Pasirodo, yra produktų, kuriuos valgant mažėja apimtys. Manau, Dievulis septintą dieną ne ilsėjosi, o kūrė būtent juos. Tokioms kaip aš - persivalgymo nuodėmės nebijančioms blondinėms.

Vaisiai

Greipfrutas: norite suvartoti mažiau kalorijų valgio metu? Prieš vakarienę suvalgykite puse greipfruto ir jums tikriausiai nenorės pakartoti antros spagečių lėkštės. Šiame vaisiuje esančios skaidulos sulėtina virškinimo procesą ir ilgiau išlaiko sotumo jausmą.

Arbūzas: tikriausiai daugeliui jūsų pažįstamas išpampimo jausmais, kai privalgai arbūzo. Jame esantis vanduo, skrandyje užpildo vietą, paliktą maistui, tad tikimybė, kad po to prisikimšite, sumažėja. Obuoliai ir kriaušės turi tą patį efektą.

Uogos: jei kartais sukyla nenumaldomas noras pasmaguriauti, šokoladą keiskite uogomis. Rekomenduotina - gervuogėmis arba braškėmis. Šaldytos šilauogės, dar kitaip - vaivorai, sudaro įspūdį, kad valgote kaloringą desertą.

Daržovės

Agurkas: kas gali būti geriau už šią gaivią ir traškią daržovę? Agurkas turi labai mažai kalorijų ir padeda išvengti kepenų susirgimų. Be to, dėl mineralų gausos, jis stiprina nagus.

Aštrieji pipirai: nors jie tiesiogiai ir nėra susiję su svorio metimu, jelapenai mažina apetitą, mat aštraus maisto mes įprastai suvalgome mažiau. Pipirai taip pat turi medžiagų, skatinančių metabolizmą.

Salieras: jeigu esate užkandžiautoja, salieras gali tapti geriausiu jūsų draugu. Jis ne tik numalšina poreikį kažką suvalgyti, bet ir beveik neturi kalorijų (viename saliere jų yra vos 19). Patarimas: vietoje to, kad salierą mirkytumėte į tepeamą sūrelį ar žemės riešutų sviestą, užtepėlę gaminkite iš mažai riebalų turinčią varškę ar juodųjų pupelių užtepą.

Baltymai

Graikiškas jogurtas: kai kurios iš mūsų negali pakęsti įprasto jogurto dėl jo kaloringumo ir tekstūros, bet dėl graikiško jogurto kartais galima ir nusidėti. Pasak dietologų, jogurtas ilgam numalšina alkį, mat baltymai per daug neskuba palikdami skrandį.

Kiaušiniai: pradėkite dieną nuo 7 gramų riebalų. Tiek jų yra viename kiaušinyje. Vienas jų ryte užims jūsų skrandį pusdieniui, mat baltymų virškinimas užtrunka daug ilgiau negu angliavandenių.

Žuvis: jau nuo vaikystės mums kalama, kad žuvyje gausu omega-3 rūgščių, vitamin ir mineralų. Be to, lašiša, tunas ir sardinės kūne padeda gamintis leptinui - hormonui, kuris atsakingas už apetito suvaldymą. Jeigu žuvis jums ne prie širdies, rinkitės kalakutieną, ji sužadina hormonų, gerinančių miego kokybę, gaminimąsi. Atminkite: miego trūkumas atsilieps papildomais centimetrais ant jūsų liemens.

Gėrimai

Žalioji arbata: daugelis tyrimų įrodė, kad žalioji arbata ne tik skatina metabolizmą, bet yra geriausias priešas kovojant su riebalų sluoksniu, nusėdusiu ant pilvo.

Kava: neverta graužtis dėl kelių puodelių juodos kavos - jos poveikis toks pat kaip ir žaliosios arbatos. Tiesa, karamelinis macchiato jau nebe toks saugus.

Šaltas vanduo: jei norite per dieną sudeginti papildomas 250-500 kalorijų, išgerkite 8-10 stiklinių šalto kaip ledas vandens. Jūsų kūnas sunaudoja nemažai energijos, šildydamas vandenį iki normalios temperatūros, o tai tik į naudą jūsų formoms.

Grūdai

Kynva: tai puikus pakaitalas ryžiams. 5 gramai skaidulų bei 8 gramai alkį malšinančių baltymų viename puodelyje - ko daugiau norėti?

Avižos: viena iš paprasčiausiai paruošiamų kruopų yra tikras skaidulų šaltinis. Vietoje cukraus, gardinkite jas cinamonu ir muskato riešutu - ir skanu, ir naudinga.

Traškioji duonelė: pilno grūdo, ruginė duona yra vienas geriausių užkandžių, tad kai kitąkart parduotuvėje nežinosite, ko griebtis, imkite pakuotę ir kelis obuolius.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Skanios

Tokio skonio niekur nerasite: 4 burnoje tirpstantys salotų receptai, kurie papuoš jūsų stalą (3)

Jau sugalvojai, kokiais patiekalais papuoši žiemos švenčių stalą? Jei ne, siūlome išbandyti naujų ir skanių salotų receptų.

Dieviško skonio dietiniai sausainiai, kurie nudžiugins visus lieknėjančius (8)

Ką valgyti, kad nesustorėtum? Šį klausimą sau užduoda kiekviena moteris, ypač kalbant apie kepinius.

Mišrainė, be kurios neįsivaizduojamos šios šventės – privalote tai paragauti! (2)

Šios ryžių ir kepenėlių salotos yra turbūt vienas tų patiekalų, kurie tiesiog privalo būti ant jūsų šventinio stalo pasitinkant Ugningojo Gaidžio metus!

Šios salotos – milijoną kartų skaniau už „Silkę pataluose“ (27)

Jei manėte, kad „Silkė pataluose“ yra mišrainių karalienė, turime nuvilti. Populiarias salotas nukarūnavo šis receptas.

Lietuvių skonis kinta: jau nori ryklienos ir fontane plaukiojančių omarų

Keturių restoranų virtuvės šefas Montvydas Kazlauskas prieš prieš naujo restorano atidarymo šventę sutiko papasakoti apie besikeičiantį lietuvių skonį.

Patarimai, kaip išvengti duonos pelėsio namuose

Dėl rudeninio oro ir jame tvyrančių bakterijų, dažnas namuose susiduria su nemalonia problema – supelijusia duona. Rudens drėgmė ir šildomos patalpos sukuria palankesnes sąlygas pelėsiui veistis ir plisti. Duonos ekspertas Tadas Aleknavičius pataria, kaip tinkamai laikyti duonos gaminius, kad šie nepelytų ir ilgiau išliktų švieži.

Naujametiniam stalui: soti ir gardi mišrainė su paslaptimi – nepasigailėsite pabandę (5)

Šventinis maistas turėtų būti ne tik skanus, bet ir originalus bei žadinti apetitą. Todėl jūsų naujametinį meniu tikrai paįvairins šios gardžios ir sočios salotos. Nepasigailėsite pabandę šią originalią mišrainę su paslaptimi.

Išbandę šį receptą, bulvių daugiau nenorėsite valgyti kitaip (12)

Orkaitėje keptos bulvės dažniausiai valgomos kaip garnyras. Tačiau tik ne šį kartą. Su tinkamais ingredientais bulvė gali tapti pačiu gardžiausiu pagrindiniu patiekalu.

Dievinu tokius pyragų receptus: greita, paprasta ir įspūdinga! (14)

Šis paprastai pagaminamas ypatingo skonio pyragas puikiai žinomas kaip "Zebras".

Užtepėlės vieno kąsnio sumuštinukams, kurios visuomet sulaukia didelio pasisekimo

Gardi, ką tik iškepta ir dar garuojanti duona bei naminės užtepėlės, nenuviliantis derinys, tinkamas tiek paprastam šeimos vakarui, tiek pavaišinti netikėtai į svečius užsukusius svečius.

Silkė pataluose kitaip: šį receptą būtinai išsaugokite artėjančioms žiemos šventėms (38)

Be „Silkės pataluose“ neįsivaizduojamos nė vienos žiemos šventės. Todėl mes siūlome šio patiekalo gerbėjus nudžiuginti dar gardesniu receptu - tikrai nenusivilsite! Toks „Silkės pataluose“ variantas patiko absoliučiai visiems, kurie tik bandė šį užkandį! Be to, ją ne tik lengva paruošti. Patiekalas atrodo labai stilingai.

Skaniausias mėsos pyragas su ypatingai puriu užklotu – niekada neatsivalgysite (18)

Mėsos ir bulvių derinio mėgėjai neretai pritrūksta idėjų, kokį dar patiekalą galima pagaminti iš šių pagrindinių dviejų ingredientų. Tai štai, mėsos pyragas su ypatingu užklotu pavergs jus nuo pirmojo kąsnio.

Greitas obuolių pyragas: tikras gardumėlis! (3)

Šio itin greitai paruošiamo gardaus pyrago receptą galite tobulinti iki išprotėjimo. Pavyzdžiui, į tešlą įmaišykite migdolų drožlių arba išmirkytų razinų.

Štai kaip reikia gaminti bet kokią mėsą: slapti ingredientai dieviškam patiekalui (4)

Išsirinkti gerą mėsos gabalą yra tikras menas: reikia anksti ryte ateiti į turgų, rasti pažįstamą mėsininką, įsižiūrėti, neskubant įsiuostyti...

Grikiai su kefyru – taip paprasta atsikratyti 4 kg dar nebuvo! (25)

Grikiai ir kefyras yra naudingi dietiniai produktai, kurie gali padėti lengvai atsikratyti nereikalingo viršsvorio, išvalyti organizmą nuo toksinų, pagerinti virškinimą.