Dieta „Trys gracijos“: belgų dietologų sukurti supermeniu skirtingiems figūros tipams (-3 kg per 3 dienas)

 (5)
Dietą „Trys gracijos“ specialiai moterims sukūrė belgų dietologai. Medikai nustatė, kad potraukis vieniems ar kitiems maisto produktams bei skonio prioritetai priklauso nuo įvairių hormonų organizme kiekio ir jų santykio.
Dieta „Trys gracijos“: belgų dietologų sukurti <em>supermeniu</em> skirtingiems figūros tipams <span style="color: #ff0000;"><strong>(-3 kg per 3 dienas)</strong></span>
© Fotolia nuotr.

Belgijos dietologai mano, kad subalansavus mitybą galima pakoreguoti hormonų pusiausvyrą, o tuo pačiu ir sumažinti svorį. Taigi, pirmiausia išsiaiškinkite, kas esate – Venera, Nimfa ar Amazonė – o tada jau lieknėkite!

Individuali dieta: Venera

Pirmas figūros tipas – Venera. Tai moteris su plona oda ir apvaliomis formomis, labiau nei kitos linkusi į celiulitą. Klubai ir šlaunys yra daugiausia problemų keliančios zonos. Jaučia aistrą pieno ir rūgštaus pieno produktams.

Veneros mityboje būtinai turi būti įvairių rūšių sūriai, žalios ir troškintos daržovės, daržovių sriubos, šviežiai spaustos sultys, liesa varškė.

Dieta „Trys gracijos“: belgų dietologų sukurti <em>supermeniu</em> skirtingiems figūros tipams <span style="color: #ff0000;"><strong>(-3 kg per 3 dienas)</strong></span>
© Shutterstock nuotr.

Pirma diena

Pusryčiai: stiklinė šviežiai spaustų vaisių sulčių ir 200 gramų varškės.
Pietūs: lengvos daržovių salotos, pagardintos alyvuogių aliejumi.
Vakarienė: šviežios daržovės, 30 gramų kietojo sūrio, stiklinė obuolių sulčių.

Antra diena

Pusryčiai: stiklinė apelsinų sulčių ir sumuštinis iš pilno grūdo duonos ir sūrio.
Pietūs: du obuoliai ir salotų iš agurkų ir pomidorų.
Vakarienė: rudagalvė menkė, pagaminta ant garų, ir troškintos daržovės.

Trečia diena:

Pusryčiai: stiklinė apelsinų sulčių ir 200 gramų varškės.
Pietūs: iš tuno, kiaušinių ir žalių svogūnų pagamintos salotos.
Vakarienė: iš cukinijų ir 150 gramų virtos jautienos pagamintas troškinys.

Individuali dieta: Nimfa

Antras figūros tipas – Nimfa. Tai nedidelio ūgio ir siaurų klubų moterys, neturinčios stipriai išreikšto liemens. Joms dažniausiai riebalų sankaupos formuojasi pilvo zonoje. Jos mėgsta žuvį, daržoves ir vaisius.

Dėl estrogenų trūkumo Nimfoms gydytojai rekomenduoja valgyti džiovintus vaisius ir riešutus, taip pat kukurūzus, pomidorus, paprikas ir nevalytus ryžius.

Dieta „Trys gracijos“: belgų dietologų sukurti <em>supermeniu</em> skirtingiems figūros tipams <span style="color: #ff0000;"><strong>(-3 kg per 3 dienas)</strong></span>
© Shutterstock nuotr.

Pirma diena

Pusryčiai: dribsniai su džiovintais vaisiais ir liesu jogurtu.
Pietūs: daržovių troškinys.
Vakarienė: ant garų paruošti rudieji ryžiai su paprikomis ir konservuotais kukurūzais.

Antra diena

Pusryčiai: dribsniai su liesu jogurtu.
Pietūs: konservuoti kukurūzai su svogūnais ir pomidorais, sauja graikinių riešutų.
Vakarienė: virti ryžiai su apkepta malta jautiena ir paprikomis.

Trečia diena

Pusryčiai: dribsniai su šviežiais vaisiais ir pienu.
Pietūs: salotos iš tarkuotų morkų ir obuolių, pagardintos alyvuogių aliejumi, viena ar dvi riekelės pilno grūdo duonos.
Vakarienė: pupelių ir pomidorų troškinys.

Individuali dieta: Amazonė

Trečias figūros tipas – Amazonė. Tai neaukštos kresnos moterys, mėgstančios mėsos patiekalus. Gydytojai jų organizmuose dažnai pastebi vyriškų hormonų perteklių.

Amazonėms rekomenduojama kalakutienos ir vištienos filė, lapinės salotos, šviežių daržovių salotos, iš kietųjų kviečių pagaminti makaronų gaminiai.

Dieta „Trys gracijos“: belgų dietologų sukurti <em>supermeniu</em> skirtingiems figūros tipams <span style="color: #ff0000;"><strong>(-3 kg per 3 dienas)</strong></span>
© Vida Press

Pirma diena

Pusryčiai: vaisių salotos.
Pietūs: spagečiai, virti daržovių sultinyje, su citrinų ir garstyčių padažu.
Vakarienė: ant garų paruošta kalakutienos filė su žalių morkų salotomis.

Antra diena

Pusryčiai: stiklinė sulčių ir 150 gramų liesos varškės.
Pietūs: morkų ir obuolių salotos, du kiviai.
Vakarienė: neriebus vištienos sultinys su gabalėliu vištienos filė, virti baltieji ryžiai.

Trečia diena

Pusryčiai: 200 gramų liesos varškės ir keli salotų lapai.
Pietūs: vištienos filė ir greipfrutų salotos.
Vakarienė: spagečiai su daržovių troškiniu.

Būtina sąlyga visų tipų figūrų savininkėms – išgerti per parą ne mažiau nei pusantro litro negazuoto vandens.

Kaip matote, meniu sudarytas trims dienoms, jis pakankamai įvairus. Per šį laikotarpį įmanoma numesti nuo pusantro iki trijų kilogramų. Jeigu tokio rezultato nepakaks, tiesiog galite viską pakartoti iš naujo!

Tačiau mes rekomenduojame prieš laikantis bet kokios dietos pirmiausiai pasitarti su mitybos specialistu ar gydytoju, kurie patartų, kokio mitybos plano geriausia kiekvienam laikytis individualiai.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gražios

Procedūros, kurios jūsų pėdas pavers švelniomis it kūdikio (12)

Kojų oda reikalauja itin rūpestingos priežiūros. Ypač artėjant vasarai, kai po vandens pramogų, nuo sūraus vandens ir krašto smėlio pėdų oda nuvarginama dar labiau.

Kaip sumažinti paakių maišelius? Greitos priemonės iš 2 ingredientų (2)

Jei ryte jūsų nedžiugina vaizdas veidrodyje, nebūtinai kalti senėjimo procesai ar nepakankama veido odos priežiūra.

Ką daryčiau kitaip tuokdamasi antrąkart (16)

Ne kartą teko girdėti nuotakas svarstant ką jos darytų kitaip, jeigu tekėtų antrąkart. Vienos nusivylė fotografais, kitos su pūsta suknele jautėsi ne savame kailyje, o trečias liūdino per daug apgirtę svečiai.

Kaip efektyviausiai sumažinti celiulitą? 6 pratimai (7)

Nei viena nenori, kad jų sėdmenis ar kojas „puoštų" celiulitas.

Jas padažė profesionalė - sunku patikėti, kad tai tos pačios moterys! (68)

Makiažo galia iš tiesų labai didelė. Tai įrodo profesionalios makiažo meistrės Goar Avetisyan darbo rezultai (@ goar_avetisyan). Moterys iš bjauriųjų ančiukų virsta gulbėmis!

Vieniša moteris paatviravo: esu „senmergė su kate“ ir visai to nesigėdiju (100)

„Tą akimirką, kai aš supratau, kad man nereikia pakeisti jokios savo dalies tam, kad traukčiau tokius žmones, kuriems aš nepatinku tokia, kokia esu, aš tapau geresne partnere, nes išsiaiškinau, ko reikia man pačiai." - šie Ingos, kuri atsiuntė mums vienišas moteris padrąsinantį laišką, žodžiai pavergė mūsų širdis. Dalinamės jos atviru laišku ir su Jumis.

15 populiariausių grožio triukų socialiniuose tinkluose

Pamiršote plaukų gumytę, o liemenėlės vielos nuolat lenda, kur nereikia? O gal subyrėjo mėgstami akių šešėliai? Ne bėda! Socialinių tinklų karalienės turi sprendimus visiems gyvenimo atvejams.

Atgaivinkite odą: veiksmingas raukšlių lygintuvas už 1 Eurą! (4)

Jei mėgstate saldumynus ne tik valgyti, bet ir gaminti, greičiausiai namuose turėsite tai, kas gali priversti odą atjaunėti.

Įspūdingus erotinius paveikslus tapančio meninko mūza - JO žmona FOTO (42)

Vieno garsiausių šių laikų Rusijos menininko Sergėjaus Maršenikovo paveikslai žavi visą pasaulį. Realizmo atstovo kūryboje vyrauja erotiniai moterų paveikslai, kurių tikroviškumas pribloškiantis.

15 fantastiškų prancūziško manikiūro idėjų FOTO (11)

Daugiau yra mažiau! Šį kartą tuo įsitikinome žvelgdamos į šiuos lakuotus nagučius. Iš pirmo žvilgsnio labai paprastas ir niekuo neišsiskiriantis lakavimo būdas atrodo tikrai skoningai bei subtiliai.

Karšti treneriai: su jais norėtų paprakaituoti kiekviena moteris FOTO (42)

Mane nupurto nuo minties apie sportą. Tačiau judėti vis tiek reikia. Ar įmanoma treniruojantis jausti malonumą?

Koks vestuvinis žiedas jums tinka labiausiai? (2)

Vestuviniai žiedai laikomi santuokinės ištikimybės simboliu. Pagal krikščioniškas tradicijas vestuviniai žiedai turi būti paprasti, neperkrauti įvairiomis detalėmis. Aišku, vestuvinių žiedų pasirinkimas reikalauja nemažai laiko ir pastangų, todėl pakalbėkime apie tai, kokie vestuviniai žiedai tinkami įvairiems žmonėms.

Šios moterys džiaugiasi kiekvienu priaugtu kilogramu FOTO (8)

Esant tokiam dideliam mados bei popkultūros industrijos spaudimui, kyla didelė tikimybė, jog jūs susidarėte (o gal dar tik susidarysite) netinkamą gražaus kūno įvaizdį... Daugelis moterų nuolat galvoja apie tai, kaip tapti plonesnėmis, tačiau yra ir tokių, kurios daro viską, kad priaugtų svorio.

Prancūzių lieknumo paslaptys: kaip nestorėti valgant sūrį, šokoladą ir žąsų kepenėles (22)

Visoms moterims patinka, kaip gyvena prancūzės. Mums norisi perimti jų įpročius, kad išliktume lieknos, per daug nevargdamos ir netgi jausdamos malonumą.

„Nutella" kremą galima ne tik valgyti - juo dažo plaukus! (16)

Plaukų dažymas moterims yra gana jautri tema, nes ne visada sulaukiame tokio rezultato kokio tikimės, o netenkinančio rezultao nepavyksta iš karto atsikratyti. Stilistas Huda Kattanas siūlo nepavojingą ir labai saldų būdą pakeisti plaukų spalvą. Jums reikės „Nutella" kremo ir šiek tiek kondensuoto pieno.