Apie kokias ligas įspėja jūsų plaukai

Plaukai – tai savotiškas jūsų organizmo sveikatos veidrodis, todėl rūpinimasis plaukais, tai visų pirma rūpinimasis savo sveikata. Galite naudoti pačias prabangiausias ir kosmetologų išgirtas priemones, tačiau jos menkai padės, jeigu nepašalinsite problemų atsiradimo priežasties. Pabandykime išsiaiškinti, kokius organizmo sutrikimus išduoda jūsų plaukų būklė, tačiau turėkite omenyje, kad tikrąją priežastį gali nustatyti tik specialistai.
plaukai
© Fotolia nuotr.

Išsišakoję plaukų galiukai ir lūžinėjantys plaukai

Jei kiekvieną dieną naudojate plaukų džiovintuvą ar tiesintuvą – nereikėtų stebėtis, kad plaukai lūžta, o galiukai skilinėja. Juose drėgmės kur kas mažiau, nei ties šaknimis, taigi nuolatinis karštis juos paveikia stipriau. Dėl šių problemų dažniausiai kalta paprasčiausia drėgmės stoka ir pagelbėti gali kaukės. Tačiau jeigu tai nepadeda, vertėtų atkreipti dėmesį į žarnyno sutrikimus ir mitybą, o tiksliau – į su maistu gaunamą geležies kiekį.

Išblukę, spalvą praradę plaukai

Labai tikėtina priežastis – per mažas hemoglobino kiekis kraujyje. Atstatyti hemoglobiną galite valgydama daugiau produktų, kuriuose yra didelis kiekis geležies, tačiau jeigu ši problema jus kankina nuolatos, 2-3 kartus per metus vartokite preparatus su vitaminu H ir valgykite produktus, kuriuos yra tirozino (avokadai, moliūgų sėklos, migdolai).

Riebaluoti plaukai

Sveiki plaukai turėtų būti vidutinio riebumo. Galite atlikti paprastą testą: jei plaukų neplausite 2-3 dienas ir tuomet perbrauksite per juos servetėle, ant jos neturėtų likti jokių žymių. Jeigu vis dėlto jūsų plaukai stipriai riebaluojasi, gali būti, kad padidėjęs antinksčių hormonų kiekis, sutriko jūsų medžiagų apykaita arba vandens ir druskų pusiausvyra organizme. Ištaisyti šį sutrikimą galima tiesiog geriant mineralinį arba paprastą vandenį. Pamirškite keptą ir riebų maistą. Valgykite daugiau daržovių bei vaisių ir stenkitės, kad jūsų racione netrūktų antioksidantų.

Sausi plaukai

Jei plaukai labai išsausėję, greičiausiai organizmui trūksta vitaminų A, D, E ir K. Jeigu jie ne tik sausi, bet ir slenka bei praktiškai nustojo augti, - atkreipkite dėmesį, ar su maistu gaunate pakankamą kiekį cinko.

Žylantys plaukai

Ankstyvas plaukų žilėjimas – tai visų pirma streso padarinys. Jeigu esate rami dėl savo nervų sistemos, tuomet kalti gali būti skydliaukės sutrikimai arba hormonų disfunkcija. Itin daug dėmesio skirkite kasos veiklai ir širdžiai. Būtina laikytis dietos, atsisakius rūgščių bei sūrių maisto produktų. Stenkitės nepervargti ir gerai išsimiegoti.

Tamsėjantys plaukai

Normalu, jeigu vasaros metu nuo saulės kaitros plaukai šiek tiek pašviesėja, o šaltuoju periodu vėl atgauna savo įprastą spalvą. Tačiau jeigu pastebėjote, kad jūsų plaukai tamsėja be priežasties, patartina pasitikrinti kepenis ir tulžies pūslę.

Vitaminai ir mineralai, būtini plaukų sveikatai ir grožiui

Vitaminas B2 veikia kaip antioksidantis, padeda užkirsti kelią senėjimui ir yra svarbus raudonųjų kraujo kūnelio gamybai, kurie yra atsakingi už deguonies išnešiojimą po organizmą. Šio vitamino rasi migdoluose, laukiniuose ryžiuose, pieno produktuose, briuselio kopūstuose, sojų pupelėse, špinatuose, šparaguose, kviečių gemaluose.

Vitaminas E atsakingas už organizmo aprūpinimą deguonimi. Jo trūkumas kaip mat atsiliepia plaukams: sulėtėja kraujo pritekėjimas į galvos odą, plaukų svogūnėlių maitinimas tampa nevisavertis, sulėtėja plaukų augimas, jie pradeda slinkti. Šio vitamino rasite pupelėse, kiaušiniuose, kepenėlėse, briuselio kopūstuose, augaliniame aliejuje, erškėtrožių vaisiuose, javuose, šermukšniuose, šaltalankio uogose, obuolių, kriaušių ir saulėgrąžų sėklose, migdoluose.

Vitaminas C taip pat atlieka nemenką vaidmenį. Jis pasirūpina pačių smulkiausių kapiliarų darbu, kurie maistingomis medžiagomis prisotintu krauju aprūpina plaukų šaknis, t.y. faktiškai atsako už plaukų sveikatą ir augimą. Vitamino C rasi visuose šviežiuose vaisiuose ir uogose, ypatingai šaltalankio, juodųjų serbentų ir erškėtrožių.

Vitaminas А – labai svarbus elementas, kuris atstato plauko struktūrą, maitina odą, sulygina plauko paviršių, o tai plaukams suteikia elastingumo ir minkštumo. Jo rasite

Vitaminus būtina papildyti ir keliais svarbiais mikroelementais. Tarp jų: 

* Geležis – stabdo plaukų lūžinėjimą.
* Siera – išsaugo ryškią pigmento spalvą, apsaugo nuo lūžinėjimo ir išblukimo.
* Cinkas ir varis – apsaugo nuo plikimo ir ankstyvo žilimo. Molibdenas skatina plaukų augimą.
* Silicis – sustiprina plaukus ir suteikia jiems elastingumo.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gražios

Procedūros, kurios jūsų pėdas pavers švelniomis it kūdikio (12)

Kojų oda reikalauja itin rūpestingos priežiūros. Ypač artėjant vasarai, kai po vandens pramogų, nuo sūraus vandens ir krašto smėlio pėdų oda nuvarginama dar labiau.

Kaip sumažinti paakių maišelius? Greitos priemonės iš 2 ingredientų (2)

Jei ryte jūsų nedžiugina vaizdas veidrodyje, nebūtinai kalti senėjimo procesai ar nepakankama veido odos priežiūra.

Ką daryčiau kitaip tuokdamasi antrąkart (16)

Ne kartą teko girdėti nuotakas svarstant ką jos darytų kitaip, jeigu tekėtų antrąkart. Vienos nusivylė fotografais, kitos su pūsta suknele jautėsi ne savame kailyje, o trečias liūdino per daug apgirtę svečiai.

Kaip efektyviausiai sumažinti celiulitą? 6 pratimai (7)

Nei viena nenori, kad jų sėdmenis ar kojas „puoštų" celiulitas.

Jas padažė profesionalė - sunku patikėti, kad tai tos pačios moterys! (68)

Makiažo galia iš tiesų labai didelė. Tai įrodo profesionalios makiažo meistrės Goar Avetisyan darbo rezultai (@ goar_avetisyan). Moterys iš bjauriųjų ančiukų virsta gulbėmis!

Vieniša moteris paatviravo: esu „senmergė su kate“ ir visai to nesigėdiju (100)

„Tą akimirką, kai aš supratau, kad man nereikia pakeisti jokios savo dalies tam, kad traukčiau tokius žmones, kuriems aš nepatinku tokia, kokia esu, aš tapau geresne partnere, nes išsiaiškinau, ko reikia man pačiai." - šie Ingos, kuri atsiuntė mums vienišas moteris padrąsinantį laišką, žodžiai pavergė mūsų širdis. Dalinamės jos atviru laišku ir su Jumis.

15 populiariausių grožio triukų socialiniuose tinkluose

Pamiršote plaukų gumytę, o liemenėlės vielos nuolat lenda, kur nereikia? O gal subyrėjo mėgstami akių šešėliai? Ne bėda! Socialinių tinklų karalienės turi sprendimus visiems gyvenimo atvejams.

Atgaivinkite odą: veiksmingas raukšlių lygintuvas už 1 Eurą! (4)

Jei mėgstate saldumynus ne tik valgyti, bet ir gaminti, greičiausiai namuose turėsite tai, kas gali priversti odą atjaunėti.

Įspūdingus erotinius paveikslus tapančio meninko mūza - JO žmona FOTO (42)

Vieno garsiausių šių laikų Rusijos menininko Sergėjaus Maršenikovo paveikslai žavi visą pasaulį. Realizmo atstovo kūryboje vyrauja erotiniai moterų paveikslai, kurių tikroviškumas pribloškiantis.

15 fantastiškų prancūziško manikiūro idėjų FOTO (11)

Daugiau yra mažiau! Šį kartą tuo įsitikinome žvelgdamos į šiuos lakuotus nagučius. Iš pirmo žvilgsnio labai paprastas ir niekuo neišsiskiriantis lakavimo būdas atrodo tikrai skoningai bei subtiliai.

Karšti treneriai: su jais norėtų paprakaituoti kiekviena moteris FOTO (42)

Mane nupurto nuo minties apie sportą. Tačiau judėti vis tiek reikia. Ar įmanoma treniruojantis jausti malonumą?

Koks vestuvinis žiedas jums tinka labiausiai? (2)

Vestuviniai žiedai laikomi santuokinės ištikimybės simboliu. Pagal krikščioniškas tradicijas vestuviniai žiedai turi būti paprasti, neperkrauti įvairiomis detalėmis. Aišku, vestuvinių žiedų pasirinkimas reikalauja nemažai laiko ir pastangų, todėl pakalbėkime apie tai, kokie vestuviniai žiedai tinkami įvairiems žmonėms.

Šios moterys džiaugiasi kiekvienu priaugtu kilogramu FOTO (8)

Esant tokiam dideliam mados bei popkultūros industrijos spaudimui, kyla didelė tikimybė, jog jūs susidarėte (o gal dar tik susidarysite) netinkamą gražaus kūno įvaizdį... Daugelis moterų nuolat galvoja apie tai, kaip tapti plonesnėmis, tačiau yra ir tokių, kurios daro viską, kad priaugtų svorio.

Prancūzių lieknumo paslaptys: kaip nestorėti valgant sūrį, šokoladą ir žąsų kepenėles (22)

Visoms moterims patinka, kaip gyvena prancūzės. Mums norisi perimti jų įpročius, kad išliktume lieknos, per daug nevargdamos ir netgi jausdamos malonumą.

„Nutella" kremą galima ne tik valgyti - juo dažo plaukus! (16)

Plaukų dažymas moterims yra gana jautri tema, nes ne visada sulaukiame tokio rezultato kokio tikimės, o netenkinančio rezultao nepavyksta iš karto atsikratyti. Stilistas Huda Kattanas siūlo nepavojingą ir labai saldų būdą pakeisti plaukų spalvą. Jums reikės „Nutella" kremo ir šiek tiek kondensuoto pieno.