Rytis Buračas

34 straipsnių

Viktorija Juškauskaitė

2017-aisiais sukurta programėlė „FaceApp“ šiomis dienomis pritraukė daugybę vartotojų. Internautai socialiniuose tinkluose aktyviai dalijasi aplikacijoje apdirbtomis nuotraukomis, kaip atrodytų atjaunėję, pasenę ar pasikeitę šukuoseną. Vis dėlto „FaceApp“ kelia grėsmę duomenų apsaugai – gali būti pa...

Jūratė Žuolytė

Festivalį „Kino pavasaris“ pristato „Jamesound“, „Mados infekcijos“ generalinis rėmėjas – „A.“. Šiuos prekės ženklus galima matyti renginių plakatuose, lankstinukuose, kitose komunikacijos priemonėse. Jei anksčiau šių prekės ženklų negirdėjote – nieko keisto. Jie priklauso alkoholiniais gėrimais pre...

Edgaras Savickas

Su darbuotojų stygiumi susiduriančios Lietuvos įmonės ieško naujų būdų jiems prisivilioti. Savo, kaip gero darbdavio, reputacija šiandien rūpinasi ne tik bankai ar informacinių technologijų paslaugų centrai, bet ir statybų bendrovės.

Jūratė Žuolytė

Jei prekės ženklas „Vytautas“, pradėjęs bendradarbiauti su broliais Ballais, tikėjosi išpopuliarinti savo prekės ženklą pasaulyje, panašu, kad jiems pavyksta eiti ta linkme. Tik kartu ateina ir neprognozuotos pasekmės: JAV internetinėse parduotuvėse pradėta prekiauti atributika, pažymėta suklastotu ...

Jūratė Žuolytė

Tai, kad dėl garsiųjų brolių Ballų pasaulio žiniasklaidos dėmesio centre atsidūrė Lietuva, paglostė lietuvių savimeilę. Nieko keisto: juk tikrai ne kasdien CNN eteryje išgirsi tokius kalambūrus kaip „Lithuania-mania“. Tačiau komunikacijos ir rinkodaros ekspertai per anksti džiaugtis neskuba ir šią s...

Jūratė Žuolytė

Paaiškėjus faktui, kad airių grupės U2 lyderis Bono yra investavęs į prekybos centrą Lietuvoje, pasipylė ir raginimai Utenai pasinaudoti šia galbūt tik kartą istorijoje pasitaikančia situacija. Tačiau ar tikrai verta tai daryti ir kokios naudos galėtume gauti? Rinkodaros ir komunikacijos ekspertai p...

Jūratė Žuolytė

Keturi didieji prekybos centrai – „Maxima LT“, „Rimi Lietuva“, „Prisma LT“ ir „Norfos mažmena“ – buvo nubausti už klaidingos informacijos apie kainas ir nuolaidas pateikimą vartotojams. Rinkodaros ekspertų nuomone, tokios klaidos nebuvo tyčinės, bet prekybos centrai vis tiek nukentės: labiausiai ne ...