„Pildyk“

Kalėdinių reklamų neuro tyrimas: emocijas paveikę šventiniai klipai išsiskyrė netradicine kryptimi

KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto kasmet atliekamas kalėdinių reklamų tyrimas, pasitelkiant neurorinkodaros metodologiją, atskleidė...

Gruodį – naujas žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje: tarp lyderių – jau ketverius metus

Mobiliojo ryšio operatoriui „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ gruodį pirmą kartą sulaukė išskirtinio...

P. Masiulis: vienas svarbiausių 2023 m. telekomunikacijų sektoriaus pasiekimų Lietuvoje – komercinio 5G tinklo plėtra

2023 metais diegti naujovių nesustota ir telekomunikacijų sektoriuje, kuriame didžiausią pažangą lėmė 5G ryšio plėtra ir galimybės, teigia...

„Tele2“ tęsia paramą – ir toliau kompensuos ryšio paslaugas su misija vykstantiems į Ukrainą bei išlaiko sumažintus tarifus

Mobiliojo ryšio operatorius „ Tele2 “ pirmąjį 2024 m. pusmetį ir toliau pilnai kompensuos Ukrainoje patirtas tarptinklinio ryšio išlaidas į šalį...

Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje prakalbo ir zuikis, ir vilkas: pasidarbavo ir dirbtinis intelektas

Pasirodė nauja išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ kalėdinė reklaminė kampanija, kurioje galima išvysti daugybę puikiai pažįstamų miško...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10