„Pildyk“

Lietuviai įvardijo, kiek tvarūs visiems žinomi prekių ženklai: lyderiauja prekybos tinklai, vaistinės ir maisto produktų gamintojai (12)

Paskelbtame naujame Tvaraus prekės ženklo indekse (angl. Sustainable Brand Index) atskleidžiama, kaip vartotojai vertina žinomų Lietuvoje prekės...

Efektyviausios kalėdinės reklamos – „Raffaello“ ir „Tele2“ (2)

Įsimintiniausiomis ir efektyviausiomis 2020 m. kalėdinėmis reklamomis tapo „Raffaello“ ir „Tele2“ žiniasklaidoje transliuoti reklaminiai klipai,...

Išanalizavo kalėdines reklamas: labiausiai įtraukė telekomunikacijų bendrovės ir „Coca-Cola“

Pačiame kalėdinių švenčių įkarštyje KOG instituto atliktas populiariausių Kalėdinių reklamų neurorinkodaros tyrimas atskleidė, jog labiausiai...

Vieno ryškiausių Lietuvoje prekės ženklo vadovė: 85 proc. ženklų galėtų išnykti šiandien ir jų niekas nepasigestų (51)

Atleidžiami žmonės, griūvantys verslai ir žlungančios idėjos. Su tokia nemalonia realybe per pandemiją teko susidurti daliai verslų. Įtemptos...

„Delfi“ – ketvirtas tarp žiūrimiausių Lietuvoje „Youtube“ kanalų (31)

Skaitomiausio naujienų portalo „Delfi“ paskyra socialiniame tinkle „Youtube“ 2020 m. buvo ketvirtas pagal populiarumą Lietuvoje kanalas,...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10