Nuo spalio 14 dienos Baltijos šalių e. komercijos lyderės „PHH Group“ ir jai priklausančio e. Prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovo pareigas eis Vytautas Romeika.
Pigu.lt
281 straipsnių
Sėkmingas verslininkas, restoranų tinklo „Čili pica“, elektroninės parduotuvės „Pigu.lt“ įkūrėjas, knygos autorius Tadas Karosas priėmė iššūkį atsisėsti ant karštosios kėdės laidoje „Nepatogūs klausimai“.
Į savo elektroninio pašto dėžutes šalies gyventojai ėmė gauti sukčių sukurtus laiškus, kuriuose siūlomos daugiau nei 489 eurų dovanos neva iš elektroninės parduotuvės pigu.lt.
Prekybos centre internete „Pigu.lt“ palaipsniui auga mokyklai skirtų prekių pardavimai. Šiuo metu vidutinė mokyklinių prekių krepšelio suma Lietuvoje sudaro 60 eurų. Kaimyninėse šalyse tendencijos – beveik identiškos. Latviai išleidžia apie 62 eurus, Estijoje mokyklinių prekių krepšeliui išleidžiama...
Verslininkę nustebino, kokia kaina pritaikyta žinomo prekės ženklo prekei: su nuolaida dvigubai brangiau nei įprastai (16)
Verslininkę Dovilę Virbickienę, kuri Lietuvoje atstovauja „Equa“ prekės ženklui, nustebino, kokias kainas šioms žinomoms gertuvėms pritaikė perpardavinėtojas. Pastarasis nurodė, kad pritaikius nuolaidą gertuvė kainuos 50 eurų – tai dvigubai brangiau nei perkant iš oficialaus atstovo. Teisininkė paai...
Nuo rugsėjo 1 dienos „Pigu.lt“ Marketplace pasiūlys dar geresnes sąlygas prekybai. „Pigu.lt“ pristato naują komisinių mokesčių taikymo modelį, pagal kurį bus sumažinti komisiniai visoms prekių kategorijoms, o prekiaujantiems brangesnėmis premium kategorijos prekėmis pasiūlytos dar patrauklesnės sąly...
Aferistai nepavargsta vilioti gyventojų pinigų ar duomenų, o šioje skaitytojo istorijoje jie apsimeta gerai žinoma elektronine parduotuve. Panaudoję reikiamus logotipus ir netgi sukūrę QR kodą jie išėjo į „medžioklę“, siūlydami padovanoti apie pusę tūkstančio eurų.
Tadas Karosas vienas iš garsiausių senosios kartos Lietuvos verslininkų, „Čili“ įmonių grupės savininkas, investavęs ir sėkmingai pardavęs pigu.lt elektroninę parduotuvę.
Karščiai išginė lietuvius į parduotuves ieškoti ventiliatorių ir kondicionierių: perka penkiskart daugiau (1)
Lietuvą užgriuvę karščiai paskatino gyventojus parduotuvėse ieškoti atsivėsinimo priemonių – ventiliatorių ir kondicionierių. Jų pardavimai, kaip skaičiuoja prekybininkai, šią savaitę išaugo 3–5 kartus. Tikinama, kad kainos išlaikytos praėjusių metų lygyje arba net sumažintos.
Artėjančią Joninių naktį lietuviai ruošiasi sutikti gamtoje – apsirūpino turizmo prekėmis ir priemonėmis nuo uodų. E. prekybos centro „Pigu.lt“ duomenimis, birželio mėnesį turizmui skirtų prekių pardavimai augo daugiau nei 50 procentų, lyginant su gegužės prekyba.
E. prekybos centro „Pigu.lt“ duomenimis, šiemet pirkėjai iš anksto ruošiasi vasaros kaitrai. Birželio pradžioje tarp populiariausių prekių dominavo oro ventiliatoriai ir kondicionieriai. Ventiliatorių pirmąjį vasaros mėnesį įsigyta dvigubai daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, oro k...
Gegužę kartu su oru kaito ir e. prekybos centro „Pigu.lt“ pardavimai tose prekių kategorijose, kurios susijusios su pramogomis gryname ore. Populiariausių gegužės laisvalaikio prekių sąraše karaliavo dviračiai. Po jų rikiavosi baseinai, griliai, elektriniai paspirtukai ir elektriniai dviračiai. Past...
From the launch in 1993 with corded telephones and coffee pots to becoming the biggest seller on the Pigu.lt Marketplace in the category of small household appliances this year. Trajektorija has followed this path and is now successfully selling through the marketplace in all the Baltic States and F...
Šiemet e. prekybos centre „Pigu.lt“ net 50 procentų išaugo prekių, skirtų namuose laikomiems paukščiams, žuvytėms ir egzotiniams gyvūnams, pardavimai. Šiais metais prekyba visų rūšių gyvūnų produktais Marketplace buvo 10 procentų aktyvesnė, lyginant su 2023-iųjų duomenimis.
Balandžio mėnesio pabaigoje įkaitus orui, „Pigu.lt“ į viršų šovė sodo ir lauko baldų pardavimai. Praėjusį mėnesį šiame e. prekybos centre buvo užfiksuotas 25 procentų lauko ir vidaus baldų pardavimų augimas, lyginant su praėjusių metų balandžio duomenimis.
„Pigu.lt“ Marketplace aprangos aksesuarais prekiaujančios įmonės „Deistra“ pardavimai per pastaruosius metus šoko į viršų beveik tris kartus. Tarp sėkmės priežasčių – sėkminga prekybos plėtra į užsienio rinkas, kurias savo pardavėjams yra atvėrusi „Pigu.lt“.
Deistra, a company that sells clothing accessories on the Pigu.lt Marketplace (Pigu.lt is part of PHH Group), has seen its sales jump almost by three times over the last year. Among the reasons for the success is the expansion of sales to foreign markets, which Pigu.lt has opened to its sellers.
PHH Group, the largest Marketplace in the Baltic States and Finland, which operates in Lithuania under the name of Pigu.lt, is reducing the commission fees for sellers working on the Marketplace. From April, the rates will be reduced for the main categories of Marketplace products.
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje „PHH Group“ Marketplace‘as, kuris Lietuvoje veikia „Pigu.lt“ vardu, mažina komisinius mokesčius šioje e. prekyvietėje dirbantiems pardavėjams. Nuo balandžio mėnesio tarifai mažinami pagrindinėms Marketplace‘o prekių kategorijoms.
Vairuotojai jau rūpinasi kokiais ratais važinės artėjančio šiltojo sezono metu. E. prekybos centras „Pigu.lt“ pirmąją kovo savaitę fiksavo daugiau nei 20 proc. išaugusią prekybą vasarinėmis padangomis, lyginant su pardavimais tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.