E. prekybos centro „Pigu.lt“ duomenimis, šiemet pirkėjai iš anksto ruošiasi vasaros kaitrai. Birželio pradžioje tarp populiariausių prekių dominavo oro ventiliatoriai ir kondicionieriai. Ventiliatorių pirmąjį vasaros mėnesį įsigyta dvigubai daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, oro k...
elektroninė prekyba
119 straipsnių
Neįvykęs pirkimas ir paliktas pilnas pirkinių krepšelis – elektroninių parduotuvių kasdienybė. Elektroninės prekybos ekspertų teigimu, neapmokėtą pirkinių krepšelį palieka beveik trečdalis klientų, o tokį pirkėjo elgesį gali paskatinti pernelyg sudėtingas arba per ilgai trunkantis apmokėjimo procesa...
Paskelbti „Baltic Ecommerce Awards“ laimėtojai, o didysis prizas atiteko Latvijos sporto technologijų bendrovei „HackMotion“. Jau žinomi keturių kategorijų aukso prizų laimėtojai, kurie pasidalijo daugiau nei 20 000 eurų vertės prizų fondą.
Paskelbti „Baltijos e-komercijos žvaigždė 2024“ apdovanojimų finalininkai – 30 įmonių iš visų trijų Baltijos šalių, pretenduojančių tapti geriausiomis savo kategorijoje. Nugalėtojai bus paskelbti ECOM RIGA 2024 m. gegužės 24 d. ir pasidalys daugiau nei 20 000 eurų vertės prizinį fondą.
„Kai klientas manęs paklausia, ar jo produktas parsiduos, visada sakau, kad taip, klausimas tik mastelyje. Ši platforma yra ta vieta, kurioje galima parduoti absoliučiai viską – nuo dėvėtų marškinėlių už kelis eurus iki rimtos įrangos, kuri kainuoja tūkstančius ar keliasdešimt tūkstančių eurų. Tokia...
Natalija Bunkė, viena iš žvaigždžių, kuri savo žinomumą sugeba paversti pilnėjančiomis sąskaitomis ir nekilnojamuoju turtu.
Balandžio 18 d. Vilniuje vyks renginys esamiems ir būsimiems verslininkams, skatinantis verslą kurti be sienų ir nerti į pasaulio galimybes. Apie verslą už Lietuvos ribų laidoje „Delfi diena“ papasakojo įmonės „Makes You Local“ atstovas Donatas Gudelis ir „Venipak“ atstovė Kristina Sušinskaitė.
Nauji duomenys rodo, kad Lietuvos vartotojai internetu perka daugiausiai iš visų Baltijos šalių. Be to, pirkdami jie naudojasi pačiais įvairiausiais kanalais ir aiškiai pirmauja pirkdami išmaniuosiuose televizoriuose. Tyrimą atliko ir pristatė interneto tyrimų bendrovė „Gemius“, bendradarbiaudama su...
Apie elektroninę prekybą ir verslus, vykdančius veiklą ne fizinėse vietose, o, kaip mums šiandien jau įprasta, internete.
Vis daugiau verslų savo prekybą renkasi vykdyti ne fizinėse parduotuvėse, bet internete. Lietuvių verslininkai noriai ieško klientų ir pasaulinėse rinkose. Ar šiandien iš tiesų verslas pakankamai išnaudoja elektroninės prekybos galimybes?
Lietuvos verslai elektroninei prekybai teikia vis daugiau dėmesio. „Statista“ duomenimis, Lietuvos el. prekybos rinka yra didžiausia Baltijos šalyse, o vis daugiau verslų suka ir į e-komercijos eksporto rinkas. Daugiausiai užsienyje prekiaujama Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), vėliau rikiuojasi...
Sausio pabaigoje vykusioje Inovacijų agentūros konferencijoje pristatyta nauja „E-Export Nation Lithuania“ akademija, kuri, kaip tikima, Lietuvos verslams padės žengti svarbų žingsnį į tarptautinius vandenis. Akademijos mokymais verslai kviečiami pasinaudoti visiškai nemokamai, o į kai kurias veikla...
„eBay“ atstovas Lietuvoje kviečia nieko nelaukti ir ruoštis jau dabar – rinkoje pasirodys trilijonai JAV dolerių (3)
„Čia galite parduoti viską, klausimas tik kiekiuose“, – Inovacijų agentūros konferencijoje patikino Aivaras Milašauskas, pirmosios lietuviškos „eBay“ paskyrų valdymo agentūros „GloberTop“ įkūrėjas ir oficialus šios platformos ambasadorius Baltijos šalyse. Atstovas kalbėjo apie globalią rinką, jos dė...
Tikimasi, kad 2023 m. pasaulinė elektroninės komercijos rinka pasieks 6,3 trilijono JAV dolerių, o daugiau nei penktadalis (21 proc.) visų mažmeninės prekybos pardavimų šiandien jau vyksta internete. Lietuvoje šis skaičius maždaug perpus mažesnis, todėl norintys augti sparčiau vis dažniau atsisuka į...
Nors statistikos portalo Statista.com duomenimis, dešimties metų laikotarpyje nuo 2017 m. iki 2027 m. elektroninės prekybos augimui Europoje prognozuojamas dvigubas augimas, o fizinė prekyba turėtų sumažėti 7 proc., pastaroji vis vien išlieka dominuojančia apsipirkimo forma. „Citadele“ banko gyvento...
Kinijos elektroninės prekybos įmonė „JD.com“ plečia savo veiklą Europoje, jos platforma „Ochama“ veiks ir Lietuvoje, pranešė „Verslo žinios“.
Prognozuojama, kad 2023 m. globalios el. komercijos rinkos apimtys turėtų pasiekti 3,65 mlrd. JAV dolerių žymą. Tikimasi, kad per kelerius ateinančius metus šis skaičius kasmet vidutiniškai augs po 11,2 proc. ir 2027 m. pasieks 5,58 mlrd. JAV dolerių ribą. El. prekyba yra sparčiai auganti sritis, at...
Atvira, plati ir be galo konkurencinga el. prekybos rinka atsakinga už naujoves ne tik vartojimo, bet ir verslo kūrimo pasaulyje. Dėl internetinės prekybos organizacijos gavo prieigą prie didžiulio duomenų kiekio, kuris suteikia naujų įžvalgų, gerina produktų rinkodarą, leidžia pristatyti naujas pas...
Šiandien kaip niekada paprasta pradėti savo verslą internete. Kita vertus, vien turėti savo el. parduotuvę nebepakanka, o vartotojų patirtį optimizuojanti svetainė yra patraukli ne tik vizualiai: modernus puslapis leidžia generuoti didesnius pardavimus ir pelną. Efektyvus el. svetainės dizainas bei ...
Elektroninė prekyba tampa vis populiaresnė, o, augant pirkėjų skaičiui, auga ir lūkesčiai prekybininkams. Kaip pasiekti vartotoją, kad personalizuota prekių pasiūla netaptų įkyri?