Tyrimo metu nustatyta, kad 89,3 % Lietuvos interneto vartotojų pirko internetu per pastaruosius 12 mėnesių (85,8 % Estijoje ir 84,8 % Latvijoje). Lietuvos pirkėjai taip pat labiausiai linkę pirkti iš mobiliųjų įrenginių, o kitų Baltijos šalių gyventojai mieliau perka iš asmeninių kompiuterių.
Estijos ir Latvijos pirkėjai kaip pagrindinę priežastį apsipirkti internetu įvardija tai, kad internetinės parduotuvės visada veikia, tuo tarpu Lietuvos pirkėjai labiausiai vertina galimybę apsipirkti mažesnėmis kainomis, palyginti su fizinėmis parduotuvėmis.
Tyrimo metu taip pat buvo nagrinėjama, kokie produktai dažniausiai perkami iš vietinių e. prekybos parduotuvių. Lietuviai iš lietuviškų Lietuviai dažniausiai pirko drabužius, avalynę ir aksesuarus iš Lietuvos parduotuvių (42 %), antroje vietoje buvo knygos, žurnalai, filmai ir muzika (po 35 %), trečioje – lėktuvų bilietai (po 35 %).
Tyrimą „Gemius“ pristatė penktadienį, balandžio 5 d., po to vyko diskusija apie pirkimo internetu įpročius Baltijos šalyse. Tyrimas buvo atliktas Tyrimas atliktas rengiantis Baltijos šalių „E-komercijos žvaigždė“ apdovanojimams, kuriuose bus nustatytos geriausios Baltijos šalių internetinės parduotuvės. Paraiškų teikimas pratęstas iki balandžio 14 d., o Lietuvos interneto parduotuvės kviečiamos teikti paraiškas.
Baltijos šalių e. prekybos apdovanojimų nugalėtojai pasidalys 20 000 eurų vertės prizinį fondą. Juos atrinks vertinimo komisija, kurią sudarys po 12 specialistų iš kiekvienos Baltijos valstybės ir užsienio specialistų, tarp kurių bus Samantha Tillet iš „Aleph Holdings“, Daila Čiutaitė-Antanaite iš „Pigu.lt“, Meelis Nurk iš SEB ir kt.