Domantas Širvinskas

26 straipsnių

Naujausiomis marketingo žiniomis ir tendencijomis nuolat besidalinanti Lietuvos marketingo asociacija kviečia į skaitmeninio marketingo renginį – LiMA Digital Marketing Update’21. Penktus metus iš eilės organizuojama žinių atnaujinimo ir įkvėpimo šventė šiemet prasidės sausio 19 d. ir virtualioje er...

Viktorija Juškauskaitė

Įmonė „Skyrybų centras“ savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje dalijasi šmaikščiomis šeimyninio gyvenimo akimirkas iliustruojančiomis nuotraukomis ir neretai greta jų iškelia įvairių klausimų, skatinančių internautų pokalbius. Rinkodaros specialistas Domantas Širvinskas tikina, kad nėra nieko b...

Jūratė Žuolytė

Dar gegužės pabaigoje bendrovė „Httpool“ pranešė apie prasidėjusią strateginę partnerystę Baltijos šalyse su socialiniu tinklu „Facebook“ ir tapimą jo oficiale atstove šiame regione. Antradienį Vilniuje „Httpool“ sukvietė svečius į renginį, kuriame pasakojo, kaip atrodys šis bendradarbiavimas.

Viktorija Juškauskaitė

Šiuo metu „Facebook“ komunikacija prilyginama miesto aikštės principui, kurioje žmonės viešai skelbia apie savo veiklas. „EduMint mokymų namų“ rinkodaros ir mokymų programų vadovas Domantas Širvinskas aiškina, kad socialinis tinklas pradėjo pastebėti, jog vartotojai atranda daugiau bendravimo būdų i...

Domantas Širvinskas

Verslas, vykdydamas komunikaciją „Facebook“ ir „Instagram“, susiduria su keliais rimtais iššūkiais: nuolatiniu įtraukiančio turinio kūrimu, daugėjančiu kanalų (kiekvieno turinčio savus poreikius) kiekiu ir, žinoma, kompetencijų auginimu, mat smulkiajame versle „Facebook“, „Instagram“ ir kitus tinklu...