„Tai visiškas š****“, – sakė S. Vettelis, reikšdamas nuomonę apie naujų variklių garsą. Stebėjau lenktynes iš techninio aptarnavimo zonos. Trasoje buvo tyliau nei bare. Manau, kad aistruoliams tai tikrai nepatinka. F-1 turi būti išskirtinė. Variklių skleidžiamas garsas yra šio sporto dalis.

Pamenu dar tada, kai man buvo šešeri metai, stebėjome laisvas treniruotes Vokietijoje. Vienas iš dalykų, kurį prisimenu buvo garsas. Pravažiuojančius automobilius galėjai pajausti stovėdamas ant žemės, kuri nuo jų drebėjo. Gaila, jog dabar to nebėra“.

Kiek kitokios nuomonės apie naujų variklių skleidžiamą garsą yra S. Vettelio komandos draugas Danielis Ricciardo.

„Važiuojant maksimaliu greičiu negirdi kas vyksta aplinkui“, – pasakojo „Red Bull“ pilotas. - Variklio garsas vis dar yra didžiulis, tad negirdime pašalinių garsų. Tai yra kažkas tokio, prie ko turėsime priprasti. Mano klausa turbūt išliks geresnė ilgesnį laiką, tad dėl to nesiskundžiu“.

J. Buttonas nepatenkintiems siūlo lenktyniauti kitur

McLaren“ atstovas Jensonas Buttonas F-1 pilotams, kurie yra nepatenkinti naujų V6 turbo variklių skleidžiamu garsu, siūlo lenktyniauti kitur. J. Buttono teigimu, pilotai, kurie yra nepatenkinti nauja F-1 ir naujų motorų garsu, gali palikti šį čempionatą ir lenktyniauti kitur.

„Jei esi nepatenkintas – lenktyniauk kitur“, – pareiškė „McLaren“ pilotas J. Buttonas. - Kai kerti finišo liniją pirmas – tu nugali lenktynėse. Tau visiškai nerūpi, kokį garsą skleidžia variklis ar kaip atrodo tavo automobilis. Nugalėti geriausius pilotus pasaulyje. Štai kas tau labiausiai rūpi“.

Nusiskundimų nauja F-1 neturi ir čempionate pirmaujantis „Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas.

„Kol kas viskas gerai. Tai turėjo įtakos komandų išsidėstymui rikiuotėje. Nuo to visiems geriau“, – kalbėjo N. Rosbergas. - Pastaruosius keletą metų laimėdavo vis tas pats vyrukas, taigi pokyčių tikrai reikėjo. Naujus automobilius yra tikrai malonu pilotuoti. Man tai tinka. Taigi viskas yra gerai“.