Savivaldybei kelia susirūpinimą kompensavimo už neigiamą uosto įtaką klausimas.

Klaipėdos uosto apyvarta 2016 metais viršijo 40 mln. tonų ir krovos kompanijų plėtra esamoje uosto teritorijoje artėja prie galimybių ribos.

Kyla pavojus, kad ją peržengus klientai ims žvalgytis į kaimyninius uostus.

Pastaraisiais metais Klaipėdos uoste vietos kroviniai sudaro per 60 proc. apyvartos.

Konkurencinį patrauklumą vietos pramonei bei užsienio klientams tikimasi išlaikyti 17 metrų uosto gyliu ir naujomis krovos teritorijomis.

Vakar į Klaipėdą kartu atvyko susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir aplinkos ministras Kęstutis Navickas.

Su miesto meru Vytautu Grubliausku ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) generaliniu direktoriumi Arvydu Vaitkumi aptartas bendrųjų planų derinimas.

Nuo šių ministrų nuomonės priklauso, kokią pozicija dėl uosto plėtros užims Vyriausybė.