Pirmą šių metų mėnesį DELFI mobili versija sulaukė 5,431 mln. apsilankymų, rodo tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ padalinio Lietuvoje „Gemius Baltic“ duomenys.

Antroje ir trečioje vietoje liko 15min.lt su 3,809 mln. apsilankymų ir lrytas.lt su 3,754 mln. apsilankymų.

DELFI pirmavo ir pagal slapukų (cookies) skaičių: per mėnesį jų užfiksuota 649 tūkst. Kitos mobiliosios versijos pasiekė tik šiek tiek daugiau nei 500 tūkst.: 15min.lt - su 532 tūkst., o lrytas.lt – su 529 tūkst.

Kaip DELFI skelbė, 2013 metų pabaiga didžiausiam Lietuvos naujienų portalui buvo labai sėkminga: gruodį sulaukta daugiausiai realių vartotojų per metus. Be to, DELFI interneto rinkos pasiekiamumas žymiai padidėjo, kai kitų tinklalapių – smuko.

Gruodį DELFI pasiekė didžiausią auditoriją per visus 2013-uosius metus: 1 127 577 realius vartotojus.

DELFI tituliniame puslapyje per kelias dienas apsilanko tiek vartotojų, kiek kitų naujienų portalų tituliniai pasiekia per visą mėnesį. Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir visa eilė teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms: nemokamų skelbimų puslapis Alio.lt, Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Klubas.lt, 5braskes.lt, Panele.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, 1000receptu.lt, Perpasauli.lt. Visų DELFI grupei priklausančių portalų skaitytojų statistika skaičiuojama atskirai nuo DELFI portalo statistikos.

Nuo 2007 m. visos DELFI akcijos priklauso Estijos bendrovei „Ekspress Group“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse ir Ukrainoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (51)