Benas Adomavičius

16 straipsnių

Benas Adomavičius, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Vadovų magistrantūros Strateginio valdymo modulio vadovas

Verslo sąvoka jau savaime simbolizuoja bemieges vadovų naktis, ištęstas darbo valandas ir nuolatinį galvojimą, kaip plėstis ar padidinti pardavimus. Kiekviena organizacija susiduria su unikaliais, tik jai būdingais iššūkiais, tačiau sezoninio verslo savininkai, nuspręsdami dirbti šioje nišoje, gauna...

Viktorija Juškauskaitė

Marketingas nėra statomas geros reklamos pagrindu, sako ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto strateginio valdymo dėstytojas Benas Adomavičius. Anot jo, anksčiau tai veikė, bet dabar žmonėms neužtenka vien reklamų, kad jie pirktų produktus ar paslaugas. Be to, priduria jis, tai, ką siūlo įmonės, tu...

Šį pavasarį Vilniuje dažniau lankysis pasaulinėje mados verslo arenoje žinomi veidai – jau kovo 7 d. pirmu renginiu startuos ambicingas tarptautinių mokymų projektas, rašoma pranešime spaudai. Trijų renginių ciklo metu vietos mados kūrėjai ir jų prekių ženklų vadybininkai verslumo mokysis iš mados i...

Metų pradžioje Lietuvos marketingo asociacija LiMA pakvietė į naujojo LiMA sertifikavimo sezono pristatymo renginį, simboliškai pavadintą „Marketingisto kelionė. Kuriame kelionės taške esi tu?“ Jame daugiausia dėmesio skirta klausimams, kas lemia sėkmingą marketingo specialisto ar vadovo karjerą bei...

Jūratė Žuolytė

Mažai ką stebina, kai rinkodaros vadovas po dvejų ar trejų net ir labai sėkmingo darbo organizacijoje metų nusprendžia kelti sparnus. Ar tai – problema, kuriai reikia ieškoti sprendimo būdų, ar tiesiog natūralus ciklas? Ką turi daryti rinkodaros vadovai, kad jų neištiktų perdegimo sindromas?

Tomas Kavaliauskas, Marija Gabrienė, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt

Kairiarankiai, norintys įsigyti prekių, skirtų būtent jiems, tą gali padaryti nebent užsienyje. Lietuvoje kairiarankiai gali įsigyti tik pavienių kanceliarinių prekių ar vieną kitą įrankį. Pasak rinkos žinovų, verslui nepasimoka prekiauti produktais ar įrankiais, skirtais maždaug dešimtadaliui šalie...

Swedbank

„Vilkyškių pieninės“ istorija – akivaizdus įrodymas, kad tai įmanoma. Buvęs kino inžinierius Gintaras Bertašius, įmonę kūręs nuo „kibiro pieno“, ją išaugino iki vienos didžiausių šalies pieno perdirbimo bendrovių. Sėkmingo verslo kūrimo patirtimi G. Bertašius dalijosi smulkiesiems verslininkams sure...