Armina Staniulienė

19 straipsnių

Pastaruosius keletą metų stebėjome nuolat augantį influencerių rinkodaros populiarumą. Ir nors ateinančiais 2023 metais tokio žymaus augimo, tikėtina, jau nebeišvysime, tačiau nuomonės formuotojų reklama karaliauti tikrai nenustos. Prognozuojama, kad 2023 metais prekių ženklų išlaidos influencerių r...

Influencerių rinkodara jau metai iš metų rikiuojasi populiariausių reklamos priemonių sąrašo viršūnėje. Tiek praėjusieji 2021-ieji, tiek, panašu, ir šie metai galės ir toliau būti drąsiai vadinami nuomonės formuotojų aukso amžiumi. Tačiau nors influencerių populiarumas ir neblėsta, tendencijos vis d...

Nors viešojoje erdvėje ir buvo galima išvysti diskusijų apie artėjančią influencerių rinkodaros pabaigą, tačiau jau keletą metų žaibišku greičiu augantis nuomonės formuotojų populiarumas rodo visai kitokias tendencijas. Kūrybinės agentūros „Love Media“ vadovė ir influencerių rinkodaros specialistė A...

Reda Barkauskaitė

Pastarąjį dešimtmetį socialinių tinklų bumas perrašė seniai nusistovėjusias rinkodaros taisykles. Ryšys tarp reklamos, prekių ženklų vystymo ir istorijų pasakojimo šiandien yra kitoks nei kada nors anksčiau. Didžiulę sėkmę patyrusi platforma „Instagram“ šiandien tapo darbo vieta daugybei žmonių – ne...

Sakoma, kad įtaka – tai gebėjimas nukreipti žmonių elgesį reikiama linkme. Šiandien ja mėgaujasi tie, kuriuos socialinėje medijoje seka tūkstančiai, o kartais – net milijonai. Patrauklų gyvenimo būdo turinį kuriantys influenceriai reklamos rinkoje uždirba solidžias sumas. Viena iš priežasčių – sekėj...