- Kokios nuotaikos komandoje prieš lenktynes Spa trasoje?

- Mes esame be galo motyvuoti ir pasirengę perlaužti situaciją į savo pusę. Liko tik dvejos lenktynės Europoje, todėl būtina nusiteikti pozityviai, o tam reikia uždirbti kuo daugiau taškų Spa ir Monzos trasose. Tai nebus paprasta, nes šiose dviejose trasose daug kas priklauso nuo jėgos agregato galios, bet mes kovosime iki galo. Baigėsi vasaros pertrauka, mūsų komandos bazė Enstone buvo uždaryta, bet mes nuolat galvojome apie būsimas lenktynes. „Formulė-1“ niekada nesustoja, visi „Lotus“ darbuotojai turėjo laiko pagalvoti apie sezono eigą ir padaryti išvadas, ko mums dar trūksta.

- Kuo yra unikali trasa Belgijoje?

- Pati trasa yra unikali. Atmosfera ten taip pat yra unikali, bet svarbiausia tai, kad Spa yra tikras iššūkis lenktynininkams. Labai įdomu stebėti, kaip jie atakuoja varžovus klasikiniuose posūkiuose „Eau Rouge“ ir „Pouhon“ – tai tikri amerikietiški kalneliai miške. Spa puiki atmosfera vyrauja ir techninio aptarnavimo juostoje – visi sugrįžta gerai nusiteikę po vasaros poilsio, visi būna kupini energijos.

- Šiuo metu sklando labai daug įvairiausių gandų. Ar ir Belgijoje bus pakankamai intrigų?

- Žinoma, kad bus. Bet mes koncentruosimės tik ties tuo, kas vyks „Lotus“ komandos boksuose. Įdomu klausytis visokių gandų, bet aš jau daug metų esu „Formulėje-1“ ir maždaug įsivaizduoju, ko galima tikėtis.

- Kiek yra svarbu „Formulės-1“ pilotams važiuoti tokiose trasose kaip Spa?

- Man regis, tai labai svarbu. Tokios trasos yra F-1 esmė. Teniso sezonas neįmanomas be Wimbledono, o F-1 – be Spa. Tokias trasas būtina išsaugoti, nes sirgaliai jas sieja apskritai su „Formule-1“, čia visuomet vyksta įdomi kova. Manau, kad dabar F-1 kalendoriuje yra labai gerai subalansuota trasų įvairovė. Yra istorinės trasos – Spa, Monza ir Silverstounas, yra puikios gatvių trasos Monake bei Singapūre, yra ir nauji F-1 etapai Rusijoje, Artimuosiuose Rytuose bei JAV. Dėl to išaugusi įvairovė, tai teigiamai veikia rėmėjus, sirgalius ir pačias komandas.

- Kokius iššūkius komandai reikės įveikti antroje sezono pusėje?

- Mes privalėsime pasiekti maksimalų mūsų E22 automobilio patikimumą, nes be to mūsų galimybės bus ribotos. Mes žinome, kad E22 yra greitas ir gali uždirbti nemažai taškų. Mūsų užduotis yra aiški – reikia gerai užbaigti šį sezoną, kad kitais metais galėtume atsidurti tarp pirmaujančių komandų. Tai nebus paprasta, bet aš tikiu darbuotojais iš Enstono ir mes sieksime šio tikslo. Anksčiau mes esame turėję ne vieną sudėtingą sezoną, bet tai tik darė „Lotus“ stipresne komanda. Taip bus ir dabar.

- Gal turite kokių specifinių ar oficialių pareiškimų?

- Apie juos kalbėsime, kai būsime tam pasirengę iki galo. Turint galvoje naują partnerystę 2015 metais, kiti metai turėtų būti labai įdomūs, bet dėl to komandoje reikia išsaugoti nuoseklumo principus.