Atpigo daržovės ir drabužiai, pabrango skrydžiai ir vairavimo pamokos

 (33)
Per mėnesį iš maisto produktų beveik penktadaliu atpigo dalis daržovių, gamtinės dujos, elektros energija, drabužiai ir avalynė, tačiau pabrango keleivių vežimo oro transportu, poilsio namų, vairavimo paslaugos, rodo Statistikos departamento duomenys.
© DELFI / Andrius Ufartas

Liepą palyginti su birželiu iš maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų daugiausia – 8,2 proc. – atpigo daržovės. Iš daržovių gerokai atpigo bulvės – 24,9 proc., kopūstai – 24,8 proc., o pabrango šakniavaisiai – morkos, burokėliai – 17,4 proc. Vaisinės daržovės – agurkai, pomidorai, paprikos atpigo 5 proc., salotinės daržovės – 2,3, o svogūninės daržovės pabrango 3,3 proc., teigiama Statistikos departamento pranešime spaudai.

Vaisiai pabrango 1,1 proc. Iš vaisių pabrango citrusiniai vaisiai – 18,9 proc., braškės – 17,1, kiviai – 8,4 proc., o atpigo persikai – 29,4 proc., trešnės – 26,8, vynuogės – 9,3, bananai – 7,3 proc. Mėsa ir jos produktai pabrango 0,5 proc.

Atpigo aliejus 1,9 proc., margarinas – 1,7, mineraliniai ir šaltinio vandenys – 1,4, cukrus – 1, fermentinis sūris – 0,8 proc. Tačiau pabrango arbata – 3,4 proc., vaisių ir daržovių sultys – 3, užšaldyta žuvis – 1,4, ledai – 1,1, kiaušiniai – 0,7, varškės sūris ir kava – po 0,5 proc.

Iš energetinių prekių atpigo gamtinės dujos – 11,3 proc., elektros energija – 5,4, šilumos energija – 3, benzinas – 2, dyzeliniai degalai – 1,6 proc. Kietojo kuro kainos padidėjo 1,8 proc., suskystintų automobilinių dujų – 1,3 proc.

Statistikos departamento analitikai pastebi, kad dėl sezoninių nuolaidų drabužių kainos sumažėjo 10,7 proc. avalynės – 4,9 proc.

Iš alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių daugiausia – 1,9 proc. – pabrango spirituoti gėrimai, 1,3 proc. – cigaretės. Alus ir vynas atpigo po 0,6 proc.

Iš kitų prekių atpigo įranga sportui, stovyklavimui ir poilsiui lauke – 6,6 proc., dviračiai – 6,2, namų ir sodo pagrindiniai įrankiai ir įranga – 4, kilimai ir kilimėliai – 2,7, kelioniniai reikmenys – 2,6, gėlės – 2,5 proc., o pabrango kosmetikos priemonės – 3,2 proc., asmens higienos reikmenys – 1,6, rašymo reikmenys – 0,8 proc.

Iš paslaugų daugiausia – 26,4 proc. – pabrango keleivių vežimo oro transportu paslaugos. Taip pat pabrango poilsio namų paslaugos – 18,1 proc., vairavimo mokymų – 10,8, sanatorijų – 10,4, būsto nuomos – 1,9, atostogų išvykų – 1,7, aprangos valymo – 1,6, būsto priežiūros ir remonto – 1,5 proc. Interneto prieigos teikimo paslaugos atpigo 0,7 proc.

Per šį laikotarpį vartojimo prekių kainos sumažėjo 1,3 proc., o paslaugų kainos padidėjo 1,2 proc.

ELTA
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Kiekvienas gali būti didelis

Pajūryje siūlo užsienio turistus sutraukiantį poilsį: lietuviai nebevertina to, ką turime (2)

Didžiausio šalies kurorto pašonėje esantis Palangos kempingas baigia savo antrąjį sezoną.

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (59)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo ir kempingų sektoriuose taip pat skundžiasi, kad blogi orai kirto per apyvartas, o ne kurie tikina, jog sodybos vasaros pradžioje išvis stovėjo tuščios.

Atkirto besistebintiems vestuvių fotografų kainomis: už kokybę teks sumokėti ir 2 tūkst. eurų (449)

Artėjančios vestuvės daugumai tampa galvos skausmu: reikia galvoti ne tik apie tai, kokioje bažnyčioje sumainyti aukso žiedus, bet ir kaip tilpti į suplanuotą biudžetą.

Moterį sėkmė aplankė atsisakius uždarbio: daug kas gąsdino, kad šis sprendimas neprotingas (30)

Stebuklų nereikia toli ieškoti. Garliavoje, greta Kauno, veikiančiame „Fėjų slėnyje“, įkurtame lėlininkės, rašytojos Editos Lei, juos atranda ir maži, ir dideli. Iš noro pakeisti gyvenimą gimęs projektas kūrėjai atnešė ne vieną džiaugsmo akimirką, jomis kaunietė dalijasi ir su kitais.

Susižavėję Estija daro klaidą: Lietuvoje galimybės net geresnės (88)

Konkurencija turizmo versle itin didelė, tačiau vietą čia atranda ir nedidelės kompanijos. Vis dėlto 15-a metų veikiančios kelionių agentūros vadovas sako, kad vis dažniau pagalvoja veiklą perkelti į Estiją, kur sąlygos smulkiam verslui, anot jo, kur kas palankesnės. Vis dėlto mokesčių ekspertas šį mitą išsklaido.