Kada rinktis sporto klubą, o kada - plastikos chirurgą?

 (8)
Formuoti kūno linijas gali būti labai sunku, arba labai lengva. Sportas, kaip viena iš priemonių kūno formavimui reikalauja daug asmeninių pastangų, kantrybės, valios, lako ir, žinoma, darbo. Plastinė chirurgija – priešingai, suformuoti norimas kūno linijas gali be didelių pastangų. Kas geriau, pigiau ir ką dažniau renkasi lietuviai?
© Shutterstock nuotr.

Į šiuos klausimus viešos ir atviros diskusijos metu Klaipėdoje susitikę bandė atsakyti jau daugiau nei 10 metų plastinės ir rekonstrukcinės srityje dirbantis plastikos chirurgas Dr. Vytautas Jankūnas ir profesionalus asmeninis treneris Mindaugas Vilkas. Skirtingų sričių atstovai pristatė savo poziciją ir požiūrį, kuriuose jų veiklos taškuose kertasi ir sąveikauja sportas bei plastinė chirurgija. Taip pat atsakinėjo į susirinkusiųjų klausimus. Moterims aktualiausi klausimai buvo apie krūtinę, pilvą ir sėdmenis.

2 metai ir riestas užpakaliukas jūsų

Koreguoti sėdmenis galima tiek plastinės chirurgijos pagalba, įdedant implantus ar formuojant sėdmenis natūraliais žmogaus riebalais, tiek fizinių pratimų pagalba. „Iš plokščio užpakaliuko, suformuoti riestą ir stangrų, stipriai ir sąžiningai dirbant galima vidutiniškai per du metus,“ – sako asmeninis treneris Mindaugas Vilkas.

Kūno formavimas sporto pagalba su profesionalo, asmeninio trenerio priežiūra, nėra nemokama paslauga. Kiek tai kainuoja? M. Vilkas vardijo kainos sudedamąsias: asmeninės trenerio konsultacijos, sporto klubų abonimentas, atitinkamas maisto racionas – visa tai, trenerio skaičiavimais, apytiksliai gali kainuoti 2000 Eur. Plastikos chirurgas Dr. Vytautas Jankūno atliekama iki dvejų valandų trunkanti sėdmenų didinimo implantais operacija kainuoja nuo 2897 Eur.

Krūtų sportu nepadidinsi

Krūtų didinimas implantais vis dar išlieka viena populiariausių plastinių operacijų Lietuvoje. Pasak asmeninio trenerio M. Vilko, sporto pagalba krūtinę galima padaryti tvirtesnę, stangresnę, tačiau ji sportuojant tikrai nepadidės iš dydžio A į C. Plastikos chirurgas Dr. Vytautas Jankūnas antrindamas treneriui, profesionaliu sportu užsiimančias, kultūrizmo ar fitneso varžyboms besiruošiančias moteris, įvardijo kaip vieną iš tikslinių savo klienčių grupių. Sporto pagalba, koreguojant vieną kūno dalį, lygiagrečiai kinta ir kitos, o plastinės chirurgijos pagalba pakoreguojama tik tam tikra norima kūno dalis.

Pilvo riebalai – kantrybės išbandymas

Riebalų perteklius pilvo srityje – labiausiai tiek moteris, tiek vyrus varginanti kūno vieta. Plastikos chirurgas Vytautas Jankūnas pirmiausia pabrėžė, jog riebalų nusiurbimas skirtas ne svorio metimui, o kūno formoms dailinti. „Žmonės, siekiantys atsikratyti antsvorio, turėtų kreiptis į šalia sėdintį kolegą Mindaugą Vilką ir sporto pagalba numesti nereikalingus kilogramus. Riebalų nusiurbimo operacija labiausiai tinka lokalizuotoms riebalų sankaupoms šalinti: juosmens, sėdmenų, šlaunų, pasmakrės, žastų ir kitose srityse“, – kalbėjo plastikos chirurgas.

Taip pat daktaras garsiai paneigė sklandantį mitą, jog nusiurbti riebalai atauga. „Jeigu laikomasi sveikos gyvensenos principų ir fizinio aktyvumo, riebalai tikrai neatauga. Todėl sportas kaip pagalbinė priemonė itin reikalinga pooperaciniu laikotarpiu, siekiant fiziškai sutvirtinti kūną bei išlaikyti rezultatus po atliktos operacijos“, -įvardindamas dar vieną sportą ir plastinę chirurgiją siejantį bendrą sankirtos tašką pasakojo Dr. Vytautas Jankūnas.

Prasidėjusiais naujaisiais metais, plastikos chirurgų pacientų sąrašai pildosi, sporto klubai klientų skaičiumi nesiskundžia, asmeniniams treneriams taip pat darbo nestinga. Kol žmonės norės gražintis – patenkinti bus visi.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

10 000 žingsnių – receptas dailiai figūrai (2)

Neatsispyrėte pagundai prie kavos paskanauti saldumynų? Nesijaudinkite, lieti prakaito sporto salėje dėl aplankiusios silpnumo akimirkos nereikės – sudeginti nepageidaujamas kalorijas galima ir einant. Amerikiečių moksliniai tyrimai rodo, kad moterys, kasdien nueinančios 10 ar daugiau tūkstančių žingsnių, gali pasigirti dailesne figūra, sakoma pranešime spaudai.

Kai oras biure tampa lyg Sacharos dykumoje

Žiemos ir šildymo laikotarpis tampa tikru iššūkiu dirbantiems biuruose. Oras dažnai išsausėja tiek, kad nesiekia net minimalios rekomenduojamos drėgmės. Kaip išgyventi sausąjį periodą ir padėti savo odai?

Mažojo kauniečio istoriją medikai vadina stebuklu (3)

Kaunietė Berta Gelažė augina penkių mėnesių pirmagimį Vėją, sergantį itin reta odos liga – įgimta ichtioze.

Kaip per žiemą nepavirsti meškomis? (11)

Praūžus žiemos šventėm, kai svarstyklės tampa priešu, dažna moteris sau prisiekia: šiais metais nevalgysiu saldumynų ir pradėsiu sportuoti, kol veidrodyje matomas rezultatas bent kažkiek mane džiugins. Tačiau entuziazmas dingsta vos per kelias dienas ir šaltojo metų laiko sąlygotas riebalų kaupimo mechanizmas nugali mūsų valią. Bet nereikia nusivilti savimi, tereikia žengti pirmuosius žingsnius, kurie padės ištrūkti iš užburto rato.

K. Lagerfeldo 3D dieta: teks atsisakyti vieno produkto (2)

Šventinis laikotarpis mus apdovanojo džiugiomis akimirkomis su šeima ir artimais žmonėmis. Godžiai skanavome šventinį maistą, mėgavomės pokalbiais prie vyno taurės, kol galiausiai šventės pasibaigė, o priaugti kilogramai liko.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.