"Natūralu, kad jiems teks daugiau reklamos", - BNS sakė V.Oržekauskas.

Jis pastebėjo, kad minėti komerciniai televizijos kanalai aktyviai palaikė pasiūlymą drausti reklamą visuomeninio transliuotojo kanaluose.

Anot V.Oržekausko, toks sprendimas sumažins konkurenciją ir turėtų siųsti neigiamą žinią reklamos užsakovams - didžiausi reklamos pardavėjai - TV3 bei LNK - įgis daugiau svertų didinti kainas.

LRT televizija, pastebėjo reklamos planavimo agentūros vadovas, pastaruoju metu savo siūlomu turiniu pritraukdavo palyginti didelę auditoriją ir atitinkamai nemažą reklamos pyrago dalį.

Analitikai yra pastebėję, kad visuomeninis kanalas yra daugiau didmiesčių, o vertinant pagal pajamas - aukštesnes pajamas gaunančių žmonių televizija. Televizija savo ruožtu atsiriekia didžiausią bendros reklamos rinkos dalį.

Vyriausybės pasitarime pirmadienį bus svarstomos Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos įstatymo pataisos, kuriomis numatoma drausti reklamą Lietuvos nacionaliniame radijuje ir televizijoje ir nustatyti 0,6 proc. dydžio finansavimą iš nacionalinio biudžeto.

Vyriausybės nutarimo projektą teikianti Kultūros ministerija siūlo pataisoms iš esmės pritarti, BNS žiniomis, pataisoms nepritaria Finansų ministerija.

Šiuo metu LRT reklama draudžiama tik valstybės paskelbtomis gedulo dienomis, transliuojant valstybinės reikšmės renginius bei vaikams skirtose programose.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)