Daugiau kaip 45 milijonus privačių klientų pasaulyje turinti „Revolut“ programėlė Lietuvoje vykdo pirmąją reklamos kampaniją. Iki šiol daugiausia organiškai ir per žmonių rekomendacijas augusi bendrovė pastaraisiais metais ėmė ženkliau investuoti į rinkodarą ir pardavimus. Iki metų galo programėlė s...
reklama
416 straipsnių
![](https://api.delfi.lt/media-api-image-cropper/v1/8d195950-7d39-11ed-a628-f15cb6709fa2.jpg)
Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant bendrovės prekės ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje).
Lietuvoje, LOGIN konferencijos metu, viešėjusi lauko reklamos įmonės „JCDecaux The Netherlands“ duomenų ir technologijų skyriaus vadovė Desiree Gozems pasidalino rinkodaros specialistams aktualiomis įžvalgomis apie tai, kaip keičiasi lauko reklama ir kaip svarbu palaikyti sinergiją tarp skirtingų ka...
Jonines Lenkijoje atšventė trečdaliu pigiau: paskutiniu metu net nesižvalgom į Lietuvą, beviltiška (15)
Lietuviai į Lenkiją jau važiuoja ne tik apsipirkti, bet ir tradicines šventes švęsti. Vilnietis Vytautas „Delfi“ portalui pasakojo, jog Lenkijoje švenčia Jonines jau ne pirmus metus – pavyksta išsisukti net trečdaliu pigiau nei Lietuvoje. Jis tikino kainų per daug nesekęs, iš pažiūros maistas neatro...
Paskutinę reklamos „Oskarų“ – kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ (angl. Cannes Lions) – dieną Lietuvą pasiekė džiugi žinia. Mūsų šalies kūrėjams vis dažniau atsiduriant šių prestižinių apdovanojimų akiratyje (prieš kelerius metus čia net buvo pelnytas „Grand Prix“), šiemet net dvi lietuvių reklamo...
Šiuo metu viešojoje erdvėje intensyviai diskutuojama apie paskelbtą žiniasklaidos laisvės indeksą ir Lietuvos pozicijos smukimą šešiomis pakopomis žemyn. Juk per pastaruosius ketverius metus žiniasklaidos tema buvo padaryta daug, todėl šis kritimas yra itin apmaudus. Dėtos visos pastangos tobulinant...
Užsukus į prekybos centrą „Link Molėtų“ šalia vieno restorano dėmesį patraukė besiburiuojantys žmonės. Priėjus arčiau, paaiškėjo, kas juos taip sudomino, – ogi restorano vitrina gausiai iškabinta paliktais neigiamais klientų atsiliepimais. Restorano vadovas tikino papildomo dėmesio taip nesiekiantis...
Dabar žiūrėdami „TikTok“ turinį matome tik platformos kūrėjų vaizdo įrašus, bet tai netrukus pasikeis – Lietuvoje atsiras ir reklaminis turinys.
Aktyvių kėdainiečių iniciatyva sukurta Kėdainių reklama. Joje pristatomas didinga istorija ir kultūrinėmis tradicijomis apipintas, modernus miestas šalies geografiniame viduryje. Vaizdo siužete nuskamba drąsus pareiškimas – kviečiama atvykti į geriausią mažą miestą Lietuvoje, rašoma pranešime žinias...
„Kantar“ reklamos monitoringo duomenimis, reklamos apimtys žiniasklaidoje pirmąjį šių metų ketvirtį augo dešimtadaliu. Palyginti su pernai sausio-kovo mėn., didžiausias augimas fiksuotas radijo, televizijos, interneto reklamos kanaluose.
Nauja parduotuvės „Lidl“ akcija sulaukė kritikos socialiniame tinkle „Facebook“ – vietoje jau daugeliui pažįstamos akcijos 1+1, siūlo naują variantą – pirkti visą dėžę ir tuomet pusę arba trečdalį jos gauti nemokamai. Pasak „Pricer.lt“ vadovo, idėja pasiskolinta iš Lenkijos parduotuvių, tik ne tokia...
Laisvės partijos reklama referendumui dėl pilietybės išsaugojimo, kurioje buvo vaizduojamas degantis kūdikis, sukėlė politinių oponentų kritiką. Netrukus po publikavimo Laisvės partija ištrynė paveikslėlį.
Tikriausiai, nesuklysiu pasakydamas, kad šiuo metu Lietuvoje pati aktualiausia tema „Go Vilnius“ reklama. Nenuostabu, kad „Go Vilnius“ dvasinė reklamos vadovė išdidžiai pareiškė, kad miestų, pasirinkusių tokias drąsias kampanijas, pasaulyje nėra daug. Pilnai sutinku su reklamos vadovės nuomone, kad ...
44 proc. Lietuvos gyventojų teigia gaunantys reklaminių el. laiškų, nors laiško siuntėjui nėra patvirtinę, kad nori gauti reklamą, rodo advokatų profesinės bendrijos „COBALT“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa. Teisininkai teigia, jog dalis tokių la...
Galvojau, kad tu galvoji… Ir kiek dėl to įvyksta „pro šalį“.
2024-ųjų metų balandžio 4-oji – istorinė diena Vilniaus rinkodaros metraščiuose. Tą dieną interneto platybėse pasirodė Lietuvos sostinę reklamuojantis vizualinis šedevras pavadinimu „Vilnius: Expectations vs. Reality“. Vertimas būtų daugmaž toks: „Vilnius: lūkesčiai ir realybė“ („vs.“ yra „prieš“, b...
Pagaliau šio svarbaus darbo buvo imtasi jei ne valstybiniu, tai bent jau municipaliniu lygiu. Už palyginti nedidelę pusės milijono eurų sumą sukurtas produktas, kuris padės efektyviai siekti užsibrėžtų tikslų ir užtikrinti orų gyvenimą piliečiams. Kalbu apie naujausią sostinės reklamavimo epizodą, p...
Vilnius lieka savame stiliuje – paskelbė prieštaringai vertinamą ir daug diskusijų sukėlusią reklamą. Ir tikrai, ją vertinti sunku.