reklama

399 straipsnių

Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant bendrovės prekės ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje).

Tomas Sinickis

2024-ųjų metų balandžio 4-oji – istorinė diena Vilniaus rinkodaros metraščiuose. Tą dieną interneto platybėse pasirodė Lietuvos sostinę reklamuojantis vizualinis šedevras pavadinimu „Vilnius: Expectations vs. Reality“. Vertimas būtų daugmaž toks: „Vilnius: lūkesčiai ir realybė“ („vs.“ yra „prieš“, b...