reklama

416 straipsnių

Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant bendrovės prekės ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje).

Paskutinę reklamos „Oskarų“ – kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ (angl. Cannes Lions) – dieną Lietuvą pasiekė džiugi žinia. Mūsų šalies kūrėjams vis dažniau atsiduriant šių prestižinių apdovanojimų akiratyje (prieš kelerius metus čia net buvo pelnytas „Grand Prix“), šiemet net dvi lietuvių reklamo...

Tomas Sinickis

2024-ųjų metų balandžio 4-oji – istorinė diena Vilniaus rinkodaros metraščiuose. Tą dieną interneto platybėse pasirodė Lietuvos sostinę reklamuojantis vizualinis šedevras pavadinimu „Vilnius: Expectations vs. Reality“. Vertimas būtų daugmaž toks: „Vilnius: lūkesčiai ir realybė“ („vs.“ yra „prieš“, b...