reklama

449 straipsnių

Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant bendrovės prekės ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje).

Žygimantas Šilobritas

Antradienį Seimas priėmimo stadijoje svarstė įstatymų pakeitimų projektą, kuriuo norima uždrausti didžiąją dalį azartinių lošimų reklamos. Dalis azartinių lošimų reklamos apribojimų įsigalios nuo 2025 m. liepos, galutinis draudimas įsigalios 2028 m.

Ketvirtadienį Rygoje vyksta didžiausias Baltijos šalių kapitalo rinkų metų renginys – „Baltijos šalių kapitalo rinkų konferencija 2024“ („Baltic Capital Markets Conference 2024“). Ši konferencija jau trečius metus iš eilės suburia geriausius pramonės specialistus, investicijų ekspertus, reguliuotoju...

Bendradarbiaudamas su „Oskaro“ laureatu režisieriumi Tomu Hooperiu, agentūra „BBDO“ ir prodiuserine kompanija „BWGTBILD“, „Lidl“ pristato jausmingą šventinį klipą, skirtą 2024 metų kalėdinei kampanijai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) atliko tyrimą dėl įmonės „Regos centras“ skleistos reklamos ir nustatė, kad ji neatitiko reklamos teisingumo kriterijaus. Bendrovei už klaidinančią reklamą skirta 20 031 euro bauda, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Jūratė Žuolytė

Reklamos ekspertai pabrėžia – vieno stebuklingo recepto, kaip būti pastebėtam, nėra, o net įgyvendinus sėkmingą kampaniją, tai nereiškia, kad antrą kartą ją kartodamas vėl sulauksi gerų rezultatų. Tinkama žinutė, aktualus kontekstas, taikliai parinktas kanalas – reikia suderinti daugybę faktorių ir ...