Sėkmingo verslo pradžia


BURGOS idėja gimė savamoksliam grafikos dizaineriui Gyčiui ir inžinieriui bei technologijų entuziastui Linui pastebėjus, jog mados pasaulis perpildytas.

„Per visą mano darbo laiką, glaudžiai susijusį su mados industrija, tapo visiškai aišku, kad ji pekrauta. Joje daug įvairaus tipo bei įvairias kainų kategorijas atitinkančių prekių ženklų - nuo prabangių, ne visiems prieinamų iki greitosios mados milžinų. Tuomet darėsi vis aiškiau, kad rinkai nereikia dar vieno tipinio drabužių ar aksesuarų prekės ženklo, o trūksta produktų, kuriuose praktiškumas susilietų su stiliumi.“,- teigė G. Gelžinis.

Įkvėpti šios idėjos, jie pradėjo savo kelionę turėdami tik viziją bei kuklaus dydžio investicijas, surinktas iš paskutinių santaupų. Pradžioje verslo įkūrėjai pardavinėjo telefonų dėklus ,,Amazon” platformoje, kreipdami dėmesį į tai, jog jų dizainai atitiktų esamas bei ateities mados tendencijas. Veikla buvo paklausi ir tapo pagrindu tam, ką dabar vadiname sėkmingu prekės ženklu BURGA.

Netradicinis prekės ženklas


BURGA išsiskiria savo filosofija, kuri teigia, jog stilius neturėtų apsiriboti tik drabužiais. Vadovaudamiesi tuo, prekės ženklo kūrėjai metė iššūkį įprastoms mados normoms ir pirmieji pradėjo skirti dėmesį kasdieniams daiktams, kurių dauguma tradicinių mados prekių ženklų dažnu atveju nė nesvarsto, taip tapdami netradicinės mados pradininkais ir savo srities pionieriais.

Per įmonės gyvavimo laikotarpį produktų asortimentas taip pat ženkliai išaugo. Šiuo metu jis yra itin platus, pradedant telefono dėklais, gertuvėmis, baigiant akiniais nuo saulės ar užrašinėmis. 2023 metais išleista saulės akinių kolekcija sujungia praktiškumą ir aukštąją madą bei yra puikus prekės ženklo vizijos pavyzdys.

 BURGA produkcija

Aksesuarų skiriamasis ženklas - unikalus dizainas


Šiuo metu įmonėje dirba daug talentingų kūrybininkų, kurie atidžiai sekdami pasaulines dizaino tendencijų prognozes ir analizuodami svarbiausius mados įvykius, numato potencialias mados naujovių kryptis. Tai leidžia klientams pasiūlyti vis unikalesnių dizainų, kuriems įkvėpimo taip pat semiamasi ir iš tokių šaltinių kaip filmai, socialiniai tinklai ar įvairių mados namų rengiami pristatymai.

BURGA tikslas paversti paprastą nepaprastu. Kiekvienas produktas ir jo dizainas - inovacijų ir išskirtinio dizaino pavyzdys, kuris paverčia šio prekės ženklo produktus stilinga prabangos detale. Tai leidžia nuolat pristatyti auditorijos susidomėjimo sulaukiančias ir jų poreikius atitinkančias kolekcijas.

 BURGA Dizainai

Garsenybių pamėgtas prekės ženklas


Tarptautinio pripažinimo susilaukusi ir 2 milijonus gerbėjų ratą burianti BURGA taip pat atkreipė ir pasaulinių garsenybių dėmesį. Ne kartą savo socialiniuose tinkluose su lietuviško prekės ženklo dėklu pastebėta ir viena populiariausių šių dienų dainininkių Taylor Swift. BURGA aksesuarus taip pat rinkosi aktorės Lucy Hale bei Elizabeth Gillies, influencerė ir aktorė Alexis Ren bei neseniai šį žvaigždžių sąrašą papildė ir žinomas britų modelis Cara Delevingne.

BURGA dizainus galime išvysti ir filmų ekranuose. Žinomas aktorius ir komikas Pete Davidson nešiojo šio prekės ženklo dėklą filme „Kūnai, kūnai, kūnai” (angl. Bodies Bodies Bodies) , taip pat BURGA dėklai sutinkami ir Netflix serialuose „Niekada to nedariau” (angl. Never Have I Ever) bei „Ašerio namų griūtis” (angl. The Fall of the House of Usher).

 BURGA nešiojančios įžymybės

Kitas žingsnis - sparti plėtra


Sėkmingą veiklą vykdanti įmonė vis daugiau investuoja į plėtrą visuose pasaulio žemynuose. Šiuo metu jau net 16-oje šalių sėkmingai veikia lokalizuotos svetainės, puikiai pritaikytos užsienio pirkėjų poreikiams ir pageidavimams atliepti. BURGA taip pat siekia užkariauti tokias rinkas kaip Japonija ir Taivanas, pasitelkdama būtent Azijos regionui būdingas marketingo strategijas bei elektroninės prekybos plėtrą šiose šalyse. Įmonė taip pat planuoja įdiegti dar daugiau lokalizuotų svetainių, tad tikimasi, kad metų bėgyje pavyks dar labiau išplėsti savo veiklos ribas.

Kasmet auganti kompanija neseniai baigė ir naujos centrinės būstinės dizaino projektą. Į naująjį 7225 kvadratinių metrų pastatą Kaune, esantį laisvojoje ekonominėje zonoje, BURGA planuoja persikelti 2025 metų pabaigoje. Šis pokytis leis padidinti gamybos pajėgumą iki 40 tūkst. produkcijos vienetų per parą. Persikėlus į naujas patalpas numatomas ir darbo vietų skaičiaus didinimas, naujoje Kauno būstinėje iš viso bus 344 darbo vietos.

Šie strateginiai žingsniai užtikrins, kad būtų patenkinti prekės ženklo augimo poreikiai, tad didėjančius užsakymų kiekius bus galima pagaminti bei išsiųsti dar greičiau ir efektyviau, o naujose patalpose numatytos gamybos technologijos atvers galimybę įmonei pasiūlyti dar nematytų produktų. Ateityje BURGA siekia ir toliau sėkmingai plėsti savo gaminių asortimentą, žengti į naujas produktų kategorijas, siekti naujovių, nepriekaištingos kokybės savo gaminiuose ir transformuoti vis daugiau funkcionalių aksesuarų į madingas stiliaus detales.

 BURGA Naujoji gamykla

Tikslas, neapsiribojantis finansine sėkme

Prekės ženklo įkūrėjams Gyčiui ir Linui BURGA yra daugiau nei verslas - tai revoliucija mados pasaulyje. Jie tiki, jog šio verslo pavyzdys garsins Lietuvos vardą už Europos ribų, suteiks įkvėpimo jauniems, veiklą pradedantiems verslininkams, bei paskatins daugiau žmonių kurti D2C (angl. Direct to Customer) prekės ženklus. Vyrai taip pat viliasi, kad kaip Vokietija, JAV ar Šveicarija, garsėjančios savo automobilių pramone, technologijų startuoliais ar prabangiais laikrodžiais, taip ir Lietuva ateityje bus siejama su inovatyviais produktais ir taps tokių prekės ženklų sostine, žinoma visame pasaulyje.